  • 11. Data: 2009-08-10 22:07:45
    Temat: Re: Pekao SA - karty IKM
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    witek wrote:

    > Wszystkie karty są identyczne, jeśli chodzi o konstrukcję.
    > Ktos kiedyś wymyślił sobie kolorystykę a potem albo przegrał wybory,
    > albo awansował do Warszawki tudzież wyżej i zasada sięgnęła bruku. Dają
    > co mają.
    Jak teraz jest to ja nie wiem. Kiedy ja otwierałem Eurokonto (IKM żółta,
    VIP) to było na oko 15 lat temu...

  • 12. Data: 2009-08-10 22:19:31
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    Don Pedro wrote:

    > Jak teraz jest to ja nie wiem. Kiedy ja otwierałem Eurokonto (IKM żółta,
    > VIP) to było na oko 15 lat temu...
    Potem zresztą zmieniałem konto z VIP na Plus ale karty mi nie
    wymieniali... I dalej po zmianie chodziłem do pokoju doradców ;), a
    płaciłem mniej... A potem to już się wkurzyłem na opłaty zupełnie i
    oddałem te IKM wszystkie, ale to już inna kwestia.

  • 13. Data: 2009-08-10 22:23:25
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-11 00:07, Don Pedro wrote:

    > Jak teraz jest to ja nie wiem. Kiedy ja otwierałem Eurokonto (IKM żółta,
    > VIP) to było na oko 15 lat temu...
    Karty wprowadzono na pewno po 1999 roku. Wtedy zakładałem konto w Pekao,
    a kartę miałem odebrać dużo później - może w 2002?

    A teraz, do nowych eurokont w ogóle nie potrzeba już IKM. Tylko na
    dowód... wreszcie...

  • 14. Data: 2009-08-11 13:04:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:
    > Karty wprowadzono na pewno po 1999 roku.

    To, że ty coś masz od 1999 roku, nie oznacza, że dopiero od wtedy byly
    wprowadzone. Bo ja mam konto zalozone pare lat wczesniej i karte tez
    dostalem.