  • 1. Data: 2003-03-07 23:39:42
    Temat: Pekao SA / Visa Qualiflyer (szczyt glupoty)
    Od: "Ralf" <r...@r...pl>

    Termin waznosci mojej Visy Qualiflyer uplynal 31 stycznia 2003. Oczywiscie
    Bank Pekao SA nie poradzil sobie z szybka wymiana kart i dopiero dzisiaj
    dostalem PIN do nowej karty Pekao/LOT.
    Niestety razem z PINem przyszly jeszcze 2 koperty, a w nich dwa
    wyciagi za luty (karta skonczyla sie 31 stycznia!). Jeden wyciag byl
    calkowicie pusty, tylko papier firmowy i same zera we wszystkich polach!!!!
    Drugi wyciag, za ten sam miesiac, byl jeszcze ciekawszy.
    Zawiera on dane o splacie zadluzenia oraz.....oplate za ubezpieczenie (2,40)
    i oplate roczna (200 zl). To wszystko za karte, ktora juz nie istnieje!!!
    (karta Pekao/LOT ma kosztowac ok. 45 zlotych wiec na pewno nie 200 zl to nie
    jest oplata za nowa karte).
    Gdy to wszystko zobaczylem rece mi opadly. Jestem szczesliwy, ze tylko ta
    karta
    trzyma mnie w Pekao SA (Eurokonto niedawno zlikwidowalem!!!).

    Pozdrowienia,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-03-08 12:38:06
    Temat: Re: Pekao SA / Visa Qualiflyer (szczyt glupoty)
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Ralf" <r...@r...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Gdy to wszystko zobaczylem rece mi opadly. Jestem szczesliwy, ze tylko
    > ta karta trzyma mnie w Pekao SA (Eurokonto niedawno zlikwidowalem!!!).

    Moze za miesiac dostaniesz wyciag korygujacy ? Zadzwon bezposrednio do CKC, raczej
    beda mieli logiczne wyjasnienie.

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-03-09 09:44:36
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ralf" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karta
    > trzyma mnie w Pekao SA (Eurokonto niedawno zlikwidowalem!!!).

    Dawno, dawno temu, gdy zlikwidowałem Eurokonto, też mi karta i opłaty z nią
    związane odżyła :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-03-10 07:25:49
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Ralf wrote:
> [...]
    > tylko ta karta
    > trzyma mnie w Pekao SA (Eurokonto niedawno zlikwidowalem!!!).

    dobre... Po prostu automat dziala...
    Pierwszy wyciag to wyciag do nowej karty (zobacz na numer karty - jest inny)
    a drugi do starej. Drugiego w ogole nie placisz i wysylasz tylko o tym
    informacje na pismie do CKC z wyjasnieniem. Ja tez dostalem 2 wyciagi mimo
    ze karte Qualiflyera zdalem. Beda mieli troche zadymy z tymi kartami dopoki
    nie poskladaja tego do kupy... Zdziwisz sie np. jak pojdziesz odbierac karte
    LOT ze na umowie nie bedzie miejsca na podanie numeru M&M - ciekawe ile osob
    nie zmusi pracownika banku do jego wpisania pod spodem i potem bedzie sie
    dziwic ze mile nie sa naliczane...?

    D.