  • 1. Data: 2004-01-12 15:55:08
    Temat: Pekao S.A.?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Albo Pekao bedzie mialo zaje*** wyniki finansowe za ubiegly rok albo
    oglosza, ze sie lacza z jakims bankiem.
    Dzisiaj akcje banku poszly w gore o 12%! (pomijajac, ze szly w gore od
    dluzszego czasu)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-12 18:15:00
    Temat: Re: Pekao S.A.?
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:btug4s$ads$1@news.onet.pl...
> [...]
    > oglosza, ze sie lacza z jakims bankiem.
    > Dzisiaj akcje banku poszly w gore o 12%! (pomijajac, ze szly w gore od

    na "szczescie" to tylko pomylka bo pekao nie jest tyle warte :-)
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,18624
    86.html

  • 3. Data: 2004-01-12 18:34:56
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

> [...]
    > oglosza, ze sie lacza z jakims bankiem.
    > Dzisiaj akcje banku poszly w gore o 12%! (pomijajac, ze szly w gore od

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2004-01-14 00:20:54
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    'Amra' napisał:
    > Albo Pekao bedzie mialo zaje*** wyniki finansowe za ubiegly rok albo
    > oglosza, ze sie lacza z jakims bankiem.
    > Dzisiaj akcje banku poszly w gore o 12%! (pomijajac, ze szly w gore od
    > dluzszego czasu)

    Jak coś idzie w górę to w końcu musi spaść ;-)

  • 5. Data: 2004-01-14 19:31:20
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Dzisiaj akcje banku poszly w gore o 12%! (pomijajac, ze szly w gore od
    > dluzszego czasu)

    Przez pomyłkę.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    http://www.fuj.pl/ -- ranking najgorszych polskich stron WWW