    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO -- wędrówki w czasie i przestrzeni...
    Date: Mon, 1 May 2023 04:35:30 +0200

    W dniu 29 kwi 2023 o 20:38, Eneuel Leszek Ciszewski przypomina,
    że nie wolno czytać tego, co zamyka kwadratowymi nawiasami!

    > [Monika zabiła się wcześniej... Anna Monika Gress... dziś nawet
    > gęsiej skórki nie wywołuje jej wspomnienie, lecz przeca pewnego
    > dnia, a raczej nocy ściągnęła mnie w miejsce swej śmierci -- niemal
    > w rocznicę, niemal o tej samej godzinie... otuliła mgłą tak straszną,
    > że ciężko było zobaczyć na drodze cokolwiek... drodze wijącej się,
    > górskiej, nad przepaściami... do dziś to pamię_tam... choć nie
    > {} mgła była wówczas najstraszliwsza, lecz coś innego...]
    [dopiero po napisaniu tego postu pojąłem, że pojechałem do dziewczyny
    urodzonej w roku śmierci Gress a dziewczyna ta zaprosiła mnie na Boże
    Narodzenie, wiec niewiele brakowało, a byłbym w tym miejscu w rocznicę
    śmierci Gress, bo (jeśli dobrze pamiętam) Gress zginęła nieco przed
    północą, w wigilię Bożego Narodzenia wkrótce po wprowadzeniu w Polsce
    stanu wojennego; nie przyjechałem na Boże Narodzenie, bo uznałem to
    za zły pomysł -- przyjechałem tuż po tym święcie i przez tyle lat nie
    załapałem, że rok śmierci Gress pokrywa się z rokiem urodzin Milutkiej
    Istotki... śmierć mnie otuliła, ciemnością nocy i straszną mgłą zakryła
    łzy... nie płakałem z powodu śmierci Gress... niemal w ogóle o niej
    wówczas nie myślałem... tylko przez chwilę -- że to zdarzyło się
    gdzieś tu/tam... MI, czyli Milutka Istotka nie znała Grress...
    a jeśli cokolwiek o niej wiedziała -- nie ode mnie!]

    Urzędnicy skasowali moją firmę AMG rzekomo po nieudanej próbie
    pozyskania ode mnie jakiejś informacji bodajże w roku 2018,
    ale tak skasowali, że częściowo ;) firma ta nadal istnieje...
    Latem owego 2018 roku niemal nie zdrowiałem -- jakby
    uśmiercanie firmy AMG pokrywało się z uśmiercaniem mnie...

    Miewam tedy dylematy -- słać PIT-36 czy PIT-37?... ;)
    (w tym roku jeszcze mocniej skomplikowałem sytuację,
    nieumyślnie)

    US też ma dylemat -- ZUS zaliczył mi w 2017 roku lekarskie
    zwolnienia (dwa wyjazdy do Wieńca i coś jeszcze) dające mi
    zwrot 11 pln podatku, którego nie mogę odebrać z uwagi na
    superpozycję stanu ;) firmy AMG...

    Matka powiedziała mi, że któregoś razu dostała niezły ochrzan
    od urzędników, gdy powiedziała, że firmy AMG nie ma, więc nie
    śle PIT-36... Jakaś siła trzyma strzępy AMG na tym świecie...

    Ojca firma (choć nie istnieje) domaga się zerowych PIT-36...
    (tedy ślę i 37, i pusty 36 czy 36L -- nie pamię_tam...)

    -=-

    W 2017 roku ZUS dwakroć mnie wysłał do Wieńca -- będąc niemal
    pewnym mej odmowy z uwagi na makabryczną plajtę firmy Elis,
    wciągającą mnie w głębokie bagna... W 2017 roku pojechałem
    do Wieńca Zdroju trzy razy -- dwa razy z ZUS i raz z NFZ...
    To był dobry rok!!! Rok definitywnej śmierci rodzinnej firmy
    Elis -- którą błogosławić chciał osobiście polski papież na
    osobistą prośbę proboszcza Rabiczki... Papież zmarł, zanim
    odbyła się peregrynacja, podczas której miało mieć miejsce
    owe święcenie... Proboszcz zmarł ~rok później...
    Niespodziewanie... Jeszcze dzień czy dwa dni przed śmiercią
    gdzieś wyjeżdżał na odpust, tuż przed śmiercią odprawiał mszę,
    podczas której poczuł się źle, ale którą odprawił do końca...

    -=-

    Jestem dzieckiem śmierci. Kiedyś wyśmiewano się z tego. :)

    -=-

    Któregoś razu zapytała mnie, co ma uczynić, by mnie przekonać do
    swej przyjaźni. ;) Powiedziałem, że mogłaby mnie tak śmiertelnie
    uderzyć, by mnie nawet nie przestraszyć. Uznała, iż warunki są
    trudne ;) do spełnienia. Pewnego dnia kolejny raz spotkała się
    z moją odmową -- rozwścieczona nie na żarty uderzyła (ale nie
    kijem czy pięścią) mnie tak właśnie, by mnie zabić, wkładając
    w to uderzenie całą swą nagromadzoną latami wściekłość... Czas
    jakby rozciągnął się, patrzyłem na zbliżające się q mnie
    niebezpieczeństwo, którego celem było dosłownie staranowanie
    mnie i lekko odparowałem ów cios, nawet nie niepokojąc się,
    myśląc wówczas tylko o spełnieniu mego warunku... Trening czyni
    mistrzem -- pomyślałem... Odparowałem ów cios niezbyt elegancko,
    co kładzie lekki cień na całości tamtej chwili -- myślałem wówczas
    tylko o tym, że udało się to, co miało być tak trudne rzekomo... ;)

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'