  • 11. Data: 2002-01-04 09:01:24
    Temat: Re: PeKaO SA - złodziejski bank
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Pomylił mi się rok z miesiącem, ale nadal nie wychodzę do tyłu, bo nie
    > przekraczam 750zł na Mastercardzie... Zwłaszcza, że jak mówiłem, od
    > płacenia jest Maestro a Mastercard od transakcji internetowych,
    > awaryjnych oraz przy braku środków.

    W Twoim przypadku tak. Jest tak dlatego, że Mastercard ma prowizję.
    Ja mam od płacenia KK - skoro mogę odłożuć płatność na ponad miesiąc, to
    niby czemu mam tego nie zrobić?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 12. Data: 2002-01-04 09:13:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 04 Jan 2002 03:02:09 +0100, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >Aaa to z Maestro jaki masz termin splaty? :-)

    Zależny od sklepu... Ale to starcza. Mówiłem, że póki są środki,
    korzystam z Maestro. A MC jest właśnie po to, żeby skorzystać z
    kredytu...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-01-04 09:28:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Zależny od sklepu... Ale to starcza. Mówiłem, że póki są środki,
    > korzystam z Maestro. A MC jest właśnie po to, żeby skorzystać z
    > kredytu...

    To ja jednak wolę korzystać z nieoprocentowanego kredytu na KK.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-01-04 21:31:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 4 Jan 2002 09:01:24 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >W Twoim przypadku tak. Jest tak dlatego, że Mastercard ma prowizję.
    >Ja mam od płacenia KK - skoro mogę odłożuć płatność na ponad miesiąc, to
    >niby czemu mam tego nie zrobić?

    Bo karta jest droższa, więc po co utrzymywać taką drogą kartę? Nie
    masz prowizji, za to masz drogi abonament.

  • 15. Data: 2002-01-04 21:32:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

    > Zależny od sklepu... Ale to starcza.

    No ale tak w przyblizeniu... miesiac? :-)

    > Mówiłem, że póki są środki,
    > korzystam z Maestro. A MC jest właśnie po to, żeby skorzystać z
    > kredytu...

    Ja tam wole korzystac z KK zeby miec srodki i zeby nie miec potrzeby
    korzystania z oprocentowanego kredytu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-01-04 23:20:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo karta jest droższa, więc po co utrzymywać taką drogą kartę? Nie
    > masz prowizji, za to masz drogi abonament.

    Tyle, że jak się dokładnie policzy, to na tej karcie pomimo opłat
    jeszcze zarabiam.

    P.S. A Eurocard to nei 30 złotych na rok?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 17. Data: 2002-01-05 22:50:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Tyle, że jak się dokładnie policzy, to na tej karcie pomimo opłat
    > jeszcze zarabiam.
    >
    > P.S. A Eurocard to nei 30 złotych na rok?

    Ooo, to wtedy przy 45 zl za Millenniumową daje to 15 zl roznicy
    - trzeba az 1500 zl rocznie, czyli 125 zl miesiecznie karta zaplacic,
    by te 15 zl stanowilo 1% zakupow :-)
    (No i kredyt na KK jest dluzszy niz na tej charge).

    No ale te 45 zl to chyba tylko w pierwszym roku.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator