eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPeKaO SA -dziadowski bank!;-( › Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Darek" <n...@p...maila.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Date: Fri, 9 Mar 2007 08:06:02 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <esr10c$dqf$1@news.onet.pl>
    References: <esnf4r$9qv$1@news.interia.pl> <1...@n...onet.pl>
    <esonu1$rne$1@news.interia.pl> <esoq2t$59a$1@news.dialog.net.pl>
    <esppph$u4k$1@news.onet.pl> <esq4ua$6mr$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw-81-210-104-21.smstv.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1173423950 14159 81.210.104.21 (9 Mar 2007 07:05:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Mar 2007 07:05:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Sender: kJwvbH9Qfay/jKk520qKtG8rW0tir25C439/5JRgLc8=
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Antivirus: avast! (VPS 000722-3, 2007-03-08), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:409918
    [ ukryj nagłówki ]

    > No widzisz zależy kto czego oczekuje. Według mnie wpłata środków na konto
    > to podstawa. Mi np ostatnio wpłatomat pieniądze przyblokował na tydzień na
    > dodatek nie moje i tym sposobem musiałem kombinować a to był

    Na pewno wpłata kasy w okienku nie należy do skomplikowanych czynności. Ale
    tak jak napisałem powyżej i tu coś może się stać: kasjer wpłaca na nie to
    konto co trzeba (można sprawdzić na potwierdzeniu wpłaty), w momencie wpłaty
    bank ma awarię i coś się kopie w systemie (wpłata niby jest a jej nie ma)
    lub też pracownik kradnie kasę wydając spreparowane potwierdzenie wpłaty.
    Może i znalazłyby się inne przypadki ale tylko te mnie naszły do głowy (a
    wyżej widać że jednak problem dotyczył specyficznego produktu)
    I w każdym z tych przypadków Bank ma obowiązek wyjaśnić co się stało. Od
    jakości obsługi zależy jak to będzie wykonane i jak szybko. IMO złożenie
    pisemnej reklamacji i otrzymanie potwierdzenia jej złożenia jest najbardziej
    efektywną drogą do rozwiązania problemu.

    > piątek. Taka wpadka przesądziła o zmianie a jako, że na rynku mamy duży
    > wybór nie widzę problemu. Tutaj jest jeszcze gorzej bo wpłata w okienku
    > fizycznie u pracownika banku i co mamy sobie reklamację złożyć i czekać 30
    > dni? A niby dlaczego? Przecież to śmiech na sali takie rzeczy powinny być
    > załatwiane od ręki poza kolejnością.

    Oczywiście jako klient domagam się aby kasa się znalazła od razu. Jednak
    jej trzeba poszukac sprawdzić i od pracownika zależy czy udzieli
    wyczerpującej informacji i czy zajmie się tym od razu. Oczywiście czyn
    jednostki ma wpływ na wizerunek instytucji.

    Darek

    Ps. kupuję w sklepie np. HDD który okazuje się zepsuty, jeden sklep zrobi od
    ręki wymianę a w innym trzeba składać reklamację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1