  • Data: 2007-03-09 10:55:48
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-03-08 19:03, Kamil Jońca napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > mbank - listopad 2000
    > eurokonto www - pisano o nim w 1999
    > http://sunsite.icm.edu.pl/listserv/wa.cgi?A2=ind9912
    &L=ebank&F=lf&S=&P=539

    To prawda, ale ja mając wtedy konto w PeKaO SA jak chciałem sobie
    "wyrobić" dostęp przez www to kazali mi zamknąć eurokonto i otworzyć
    eurokonto www. Podziękowałem i założyłem w mBanku - eurokonto zamknąłem
    dopiero w 2005 po kolejnym nerwie - BOŚ na razie daje radę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl