  • 11. Data: 2003-05-06 11:03:38
    Temat: Re: PeKaO SA - beznadziejnym bankiem
    Od: "Marek Gumienny" <m...@w...pl>

    > Bank zgubił też moją kartę MAESTRO wysyłając ją na nieaktualny adres,
    chociaż
    > zmieniłem adres w dokumentach bankowych już ponad 2 lata temu. Na domiar
    > złego to ja musiałem zajmować się sprawami z zastrzeżeniem tej zgubionej
    > karty i wymiany na nową zamiast PeKaO.

    Witaj w klubie;)
    Moja karte bankomatowa przyslali do oddzialu banku 10 dni po wygasnieciu
    waznosci starej.
    Jakbym sie czepial, to bym jeszcze dodal, ze powinna byla przyjsc na adres
    domowy,
    bo taka dyspozycje zlozylem pol roku wczesniej.
    Przy okazji wieszania psow na Pekao SA czy moglby mnie kto oswiecic jak
    dostac sie do wlasnej kasy z zagranicy
    w sytuacji kiedy utrace karte? O ile wiem, to Pekao24 jeszcze nie ruszylo w
    moim oddziale,
    a z teleserwisu zrezygnowalem dawno temu i nie wiem czy to jeszcze w ogole
    dziala, czy moze tylko udaje.
    Pozdrowionka dla wszystkich
    Marek

  • 12. Data: 2003-05-06 11:48:52
    Od: <p...@g...pl>

    "Marek Gumienny" <m...@w...pl> wrote in message
    > Przy okazji wieszania psow na Pekao SA czy moglby mnie kto oswiecic jak
    > dostac sie do wlasnej kasy z zagranicy
    > w sytuacji kiedy utrace karte?

    Nie jechać z jedną kartą kredytową.
    A jak już pojechałeś złożyć wniosek o nową i niech ci ktoś przyśle.
    Jako adres do korespondecnji możesz podać adres zagraniczny, wówczas bank
    wyśle ci ja na ten adres.

  • 13. Data: 2003-05-06 16:20:37
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Darek wrote:
    > A ja z Pania wole porozmawiac sporadycznie i w przyjemniejszej
    > atmosferze niz w PKO SA. Dlatego wybralem Multibank. Nie musze miec 2
    > kont.

    Witam,

    hmm, jestem w Pekao SA, nie mam 2 kont, jestem zadowolonym klientem.
    Dziwne ?

    Aha, odpisuje sie pod postem :)

    Pozdrawiam,