  • 1. Data: 2003-05-05 12:30:42
    Temat: PeKaO SA - beznadziejnym bankiem
    Od: "Tomasz Nowak" <a...@N...gazeta.pl>

    Czy tylko ja mam takie wrażenie ze PeKaO S.A. staje sie beznadziejnym
    bankiem? Mam u nich Eurokonoto od samego początku ale obecna polityka banku
    sprawia wrażenie jakby mieli już dość swoich klientów i chcieli się ich
    pozbyć.
    Pod płaszczykiem różnych promocji zmuszany jestem do ponoszenia coraz to
    większych opłat i prowizji. Oczywiście wszystko dla &#8222;mojego dobra&#8221;. Na
    dodatek płace za usługi z których nie mogę korzystać np. eurokonto www- jest
    wymienione i płaci się za nie, ale nie mogę dowiedzieć się kiedy będzie
    uruchomione w moim oddziale.
    Bank zgubił też moją kartę MAESTRO wysyłając ją na nieaktualny adres, chociaż
    zmieniłem adres w dokumentach bankowych już ponad 2 lata temu. Na domiar
    złego to ja musiałem zajmować się sprawami z zastrzeżeniem tej zgubionej
    karty i wymiany na nową zamiast PeKaO.
    Czy tylko ja mam takie wrażenie że z tego banku należy uciekać?
    Tomek

  • 2. Data: 2003-05-05 12:40:56
    Temat: Re: PeKaO SA - beznadziejnym bankiem
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Uciekaj i to predko. Zebys nie byl tym ostatnik ktory zamyka drzwi. To nie
    jest obecnie bank dla ludzi wymagajacych a obsluga totalnie ponizej zera.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-05-05 12:44:34
    Od: "Marg" <m...@c...pl>

    Oprocentowanie na eurokoncie to chyba niedługo będzie ujemne - to nie jest
    bank dla klientów detalicznych

  • 4. Data: 2003-05-05 12:56:40
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Nowak <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    <ciach>
    > Czy tylko ja mam takie wrażenie że z tego banku należy uciekać?
    > Tomek
    Może niekoniecznie zaraz uciekać , ja zamieniłem eurokonto na bieżący (zawsze
    mam okienko i panią do pogadania) , otworzyłem ekonto w mbanku , sam sobie
    dokonuję operacji finansowych i dobrze mi z tym.

  • 5. Data: 2003-05-05 13:04:40
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A ja z Pania wole porozmawiac sporadycznie i w przyjemniejszej atmosferze
    niz w PKO SA. Dlatego wybralem Multibank. Nie musze miec 2 kont.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-05-05 13:24:26
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Darek <g...@p...fm> napisał(a):

    > A ja z Pania wole porozmawiac sporadycznie i w przyjemniejszej atmosferze
    > niz w PKO SA. Dlatego wybralem Multibank. Nie musze miec 2 kont.
    A ja muszę bo w pekao mam kredyt o czym w poście nie wspomniałem (może nie
    wszystkich to obchodzi?).
    Pozdrowienia Adam

  • 7. Data: 2003-05-05 13:31:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Adam <a...@n...gazeta.pl> wrote:

    > A ja muszę bo w pekao mam kredyt o czym w poście nie wspomniałem (może nie
    > wszystkich to obchodzi?).

    I co? Jesteś w umowie zobligowany do posiadania rachunku w PEKAO? Co to za
    kredyt?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-05-05 18:17:07
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> napisał(a):
    > I co? Jesteś w umowie zobligowany do posiadania rachunku w PEKAO? Co to za
    > kredyt?
    Hipoteczny , zobligowany - nie , ale tak wygodnie mi się go spłaca
    (prowadzenie rachunku bieżącego jest darmowe) , co mam im w zębach zanosić
    pieniądze?

  • 9. Data: 2003-05-05 19:00:36
    Od: Jacek Sztajnke <s...@w...pl>

    Adam wrote:

    > Hipoteczny , zobligowany - nie , ale tak wygodnie mi się go spłaca
    > (prowadzenie rachunku bieżącego jest darmowe) , co mam im w zębach zanosić
    > pieniądze?

    W innych bankach też są kredyty hipoteczne (i dużo tańsze).

  • 10. Data: 2003-05-05 19:16:23
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Jacek Sztajnke <s...@w...pl> napisał(a):

    > W innych bankach też są kredyty hipoteczne (i dużo tańsze).
    A ja mam w pekao , zabronisz mi?? Po co się czepiasz na siłę?????