  • 1. Data: 2003-08-14 09:33:50
    Temat: PeKaO S.A - jeszcze drozej...
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Witam!
    Wczoraj dostalem list z banku PeKaO S.A., ze od 01.09.2003r.
    wprowadzaja oplaty za prowadzenie rachunkow a'vista zlotowych.
    Oplata bedzie wynosic 3PLN/mies. Zadzwonilem pod numer
    0801-365365 i dowiedzialem sie od milego pana, ze wprowadzona
    zostanie rowniez oplata za rachunki a'vista w innych walutach,
    ale na dzien dzisiejszy nie moze mi powiedziec w jakiej
    wysokosci beda oplaty. podobno bedzie to zalezne od rodzaju
    waluty.

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 2. Data: 2003-08-14 10:37:44
    Temat: Re: PeKaO S.A - jeszcze drozej...
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    tan wrote:
> [...]
    > ale na dzien dzisiejszy nie moze mi powiedziec w jakiej
    > wysokosci beda oplaty. podobno bedzie to zalezne od rodzaju

    Dodatkowo nie można zamknąć rachunku a'vista, jeżeli posiada się lokaty
    terminowe. Czy w związku z tym można wypowidzieć umowę bez straty
    oprocentowania dla rachunków terminowych, ze względu na zmianę
    regulaminu / TOiP?

    Przy okazji, jaki bank marmurkowy oferuje teraz najkorzystniejsze
    warunki dla lokat terminowych? Aha, opcja ROR / a'vista jest mi zupełnie
    nie potrzebna, wystarczy sam rachunek terminowy

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2003-08-14 10:51:50
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Wczoraj dostalem list z banku PeKaO S.A., ze od 01.09.2003r.
    > wprowadzaja oplaty za prowadzenie rachunkow a'vista zlotowych.

    Hurra ! W końcu go zamknę i nie będę miał już zupełnie nic wspólnego z Pekao
    !

    MichalL

  • 4. Data: 2003-08-14 13:00:40
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Przy okazji, jaki bank marmurkowy oferuje teraz najkorzystniejsze
    > warunki dla lokat terminowych? Aha, opcja ROR / a'vista jest mi zupełnie
    > nie potrzebna, wystarczy sam rachunek terminowy

    DominetBank
    LukasBank
    NordeaBank

    Aczkolwiek dwa ostatnie maja odrobine lepszy procent kiedy
    lokata jest zakladana via net. W Dominecie oprocentowanie
    mimo ostatniej obnizki ciagle jest bezkonkurencyjne.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-08-14 13:19:27
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > ale na dzien dzisiejszy nie moze mi powiedziec w jakiej
    > wysokosci beda oplaty. podobno bedzie to zalezne od rodzaju

    A ja chcialem tam zalozyc konto avista w $ i euro do rozliczen
    miedzynarodowych, zeby mialy gdzie pieniazki splywac, zwlaszcza, ze w pekao24
    jest podglad z saldem rachunku. Widocznie musze sie teraz gdzie indziej
    przeniesc. Ciekawe gdzie sa avista walutowe za darmo....

    Pozdrawiam - kubakj || k...@p...onet.pl || usun SPAM z adresu email
    Realizuje platnosci PayPal - szybko, tanio i bezpiecznie.

  • 6. Data: 2003-08-14 14:23:59
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:0219.000002c4.3f3b8c5e@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > jest podglad z saldem rachunku. Widocznie musze sie teraz gdzie indziej
    > przeniesc. Ciekawe gdzie sa avista walutowe za darmo....

    Millennium - 0 oplat za prowadzenie i 0%. Ale jest podglad przez Millenet i
    dostepne tez sa lokaty terminowe. Niestety, chyba nie mozna podpiac do
    rachunku walutowego zadnej karty, jest tez problem z wyplata gotowki w
    oddziale - niekiedy pobieraja za to oplate.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2003-08-14 14:32:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lopez wrote:
> [...]
    > mozna podpiac do rachunku walutowego zadnej karty, jest tez problem z
    > wyplata gotowki w oddziale - niekiedy pobieraja za to oplate.

    Niekiedy?
    Zawsze pobieraja gotowke 4 zl niezlaeznie od kwoty.
    Millenet docelowo ma byc platny

  • 8. Data: 2003-08-14 14:49:07
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Wilczek"

    > DominetBank
    > LukasBank
    > NordeaBank

    proponuję konto lokacyjne w Raiffeisen Bank Polska
    0 zl za prowadzenie, 0 zl za przelewy,
    forsa leży jak na lokacie mimo, że można ją pobrać a jak saldo przez
    miesiac nie spadnie poniżej 7 tys to dostajesz premie procentowa (1
    oczko) i razem wychodzi ci 4,25% w skali roku
    http://www.raiffeisen.pl/b5431ad805caeba4a247cd18dd4
    b2018
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-08-14 22:28:21
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    blad <b...@b...pl> napisał w

> [...]
    > miesiac nie spadnie poniżej 7 tys to dostajesz premie procentowa (1
    > oczko) i razem wychodzi ci 4,25% w skali roku

    Ale jeśli saldo spadnie Ci poniżej 1000 zł, to dostaniesz 0% (taka
    ukryta funkcjonalność konta lokacyjnego).

    > http://www.raiffeisen.pl/b5431ad805caeba4a247cd18dd4
    b2018

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 10. Data: 2003-08-16 07:27:18
    Od: "J200" <j...@p...onet.pl>

    Oj, nie pisz w ten sposób bo to mylące.
    4,25% nigdy nie wyjdzie ponieważ każdy przedział jest oprocentowany osobną
    stawką.
    4,25 to oprocentowanie przedziału powyżej 10000 zł i utrzymywanie powyżej 3
    miesięcy, a więc np. jeżel masz 20000 zł i trzymasz powyżej 3 m-cy to
    pierwsze 5000 zł oprocentowane jest stawką 2,5%, następne 5000 zł stawką 3%,
    a dopiero nadwyżka ponad 10000 zlł stawką 4,25%.
    Z okresem 3 miesiący też jest nieźle pokręcone - pierwszy okres
    obrachunkowy (3 miesiące) rozpoczyna się z dniem pierwszego wpływu środków
    pieniężnych na konto lokacyjne czyli 7000 trzeba utrzymać nie tylko przez
    dowolne 3 mce ale i zmieścić się w okresie rozliczeniowym.

    Jacek