  • Data: 2003-08-14 13:19:27
    Temat: Re: PeKaO S.A - jeszcze drozej...
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > Wczoraj dostalem list z banku PeKaO S.A., ze od 01.09.2003r.
    > wprowadzaja oplaty za prowadzenie rachunkow a'vista zlotowych.
    > Oplata bedzie wynosic 3PLN/mies. Zadzwonilem pod numer
    > 0801-365365 i dowiedzialem sie od milego pana, ze wprowadzona
    > zostanie rowniez oplata za rachunki a'vista w innych walutach,
    > ale na dzien dzisiejszy nie moze mi powiedziec w jakiej
    > wysokosci beda oplaty. podobno bedzie to zalezne od rodzaju
    > waluty.
    >
    > pozdrawiam - tan

    A ja chcialem tam zalozyc konto avista w $ i euro do rozliczen
    miedzynarodowych, zeby mialy gdzie pieniazki splywac, zwlaszcza, ze w pekao24
    jest podglad z saldem rachunku. Widocznie musze sie teraz gdzie indziej
    przeniesc. Ciekawe gdzie sa avista walutowe za darmo....

    Pozdrawiam - kubakj || k...@p...onet.pl || usun SPAM z adresu email
    Realizuje platnosci PayPal - szybko, tanio i bezpiecznie.