  • Data: 2005-06-19 20:19:27
    Temat: Re: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: "kuba" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A właśnie, można starać się o tę ichnią ATM/Debit Card, czy jest ona
    > tylko "US only"?;
    > --
    > The moon shane with a fuller red...
    > And the skin stretched pale on your bones
    > Offering all it's untender core
    > The form took home in your souls...

    W USA, nie wiem jak gdzie indziej (nie interesowalem sie), wymagane jest
    prowadzenie konta przez 60 dni, konto Premium lub upgrade do Premium,
    zweryfikowanie konta poprzez dodanie karty kredytowej i konta bankowego. Karta
    jest za darmo i nie ma zadnych oplat zwiazanych z otrzymaniem jej i
    uzytkowaniem. Jedyna oplata to 1$ za wyplate z bankomatu. Aktywuje sie ja na
    stronie PayPala i tam pin ustawia. Można dla kogoś innego (nie musi miec konta
    PayPal) wydać kartę dodatkową. Można otrzymać chashback (do 3% ja mam, ale teraz
    coraz mnie daja dla nowych) w zamian za połączenie konta PayPal z kontem eBay. A
    jeszcze PayPal wystawia virtualny nr karty MasterCard do karty i to rowniez dla
    kont standard...to mogloby tez byc udostepnione.