  • Data: 2005-06-19 20:55:50
    Temat: Re: VISA Electron z Inteligo nadaje się na PayPal
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    kuba napisał(a):

    > A w blokadzie pisze ten 4 cyfrowy kod ?

    Nie wiem jak w multi ale w m jest jakiś 8cyfrowy kod przy tej blokadzie
    na 1zł z groszami.

    BTW chyba mało ważna jaki jest przelicznik przy blokadzie. Sam wolę żeby
    był NIECO wyższy od aktualnego kursu, bo wtedy trudniej wejść na debet.
    Ważne żeby przy rozliczeniu kurs był niski.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica