  • 21. Data: 2008-05-31 09:40:17
    Temat: Re: Payback-czy korzystacie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 22:26, Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Korzystam od lat  i trochę drobiazgów dzięki temu dostałem. Skoro się
    > wydaje pieniądze to dlaczego z tego nie skorzystać? :)

    Ja przeliczam ogolne zyski z korzystania z danej karty.
    Jesli przykladowo robiac 3 tys rocznego obrotu dana karta, mam dzieki
    temu bezplatne wznowienia wraz z karta dodatkowa, plus bezplatne
    przelewy w GP, to jest to dla mnie bardziej wymierny zysk (i wiekszy)
    niz odpowiadajace temu punkty z jakiegos programu. Podobnie inne
    zakupy, robione innymi kartami, daja mi ich bezplatnosc (a
    jednoczesnie korzystam z innych zalet tych kart) - i znowu w wyzszych
    kwotach niz gdybym wszystkie zakupy skoncentrowal na jedynej karcie i
    zbieral nia punkty.

  • 22. Data: 2008-06-01 10:49:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WitCha" g1ppm9$j2b$...@n...dialog.net.pl

    > E tam, zaraz konkurującymi. Raczej dzielącymi rynek między siebie :-)
    > Nie widziałbym nic dziwnego w kartach era i plus do wyboru. Kto niby
    > miałby na tym stracić?

    Konkurującymi, i to bardzo ostro konkurującymi.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2008-06-01 11:24:54
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Konkurującymi, i to bardzo ostro konkurującymi.

    Wcale nie tak ostro, bo ceny, jakie są, każdy widzi.

    W pre-paidach, owszem coś się dzieje (ktoś tam nawet czasem przebąkuje o
    wojnie cenowej, co chyba jest lekką przesadą). A abonamenty? Przecież
    teraz bardziej opłaca się mieć prepaidy niż być lojalnym abonentem. To
    ma być konkurencja? Jeśli tak, to bardzo dziwnie pojmowana :-) Czas
    kończyć, bo to OT ;-)

    --

    Pozdrowienia

  • 24. Data: 2008-06-01 12:54:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał R. napisał(a):
    > czy korzystacie z Payback? czy warto sie tam zarejestrować?

    Korzystam. Dostalem juz "za darmo" rozne rzeczy warte kilkaset PLN
    (najczesciej doladowania telefonu, ktore wymieniam na gotowke).

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2008-06-01 12:54:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał R. napisał(a):
    > co jest w nim godnego uwagi?

    Nagordy.

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2008-06-01 12:56:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > punkty zbieram niejako przy okazji

    A ja ostatnio wzialem sobie torbe (bo potrzebowalem) i plecak (bo nie
    mam) za punkty z Citi BP :)

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2008-06-01 12:57:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Najgorzej, jak ktos wejdzie w jakis program lojalnosciowy i na sile
    > stara sie dostosowac do niego swoje zakupy.

    Ja zanim zostalem posiadaczem Citi BP to tankowalem na roznych stacjach
    (Shell, Orlen), a teraz jezdze praktycznie wylaczenie na BP. Nie jest to
    jakos specjalnie uciazliwe.

    --
    Mithos

  • 28. Data: 2008-06-01 12:59:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    WitCha napisał(a):
> [...]
    > teraz bardziej opłaca się mieć prepaidy niż być lojalnym abonentem. To
    > ma być konkurencja? Jeśli tak, to bardzo dziwnie pojmowana :-) Czas

    Akurat nie oplaca sie. Swojego czasu wykonalem strasznie drobiazgowe
    obliczenia i jednoznacznie wyszlo, ze znacznie bardziej oplaca mi sie
    przejsc do Play (abo) niz twkic dalej w TakTaku (pre-paid, do ktorego
    trafilem po zakonczeniu umowy abo i trwalo to z 2 lata).

    --
    Mithos

  • 29. Data: 2008-06-01 13:02:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Za zakupy na kwote 32tys - czajnik . Hmmm.....kuszace ;)

    Czy ja wiem ? Mozna kupowac rozne przedmioty, za ktore dostaje sie
    dodatkowe punkty i wtedy zbiera sie je bardzo szybko.

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2008-06-01 13:09:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > jednoczesnie korzystam z innych zalet tych kart) - i znowu w wyzszych
    > kwotach niz gdybym wszystkie zakupy skoncentrowal na jedynej karcie i

    Ja np. najwiekszy obrot robie na KK Multi i nie mam z tego absolutnie
    nic (poza darmowoscia karty w kolejnym roku) poza bezplatnym okresem
    bezodsetkowym.

    KK Citi BP przyzywczaila mnie do tego, ze KK jako produkt powinien
    oferowac cos wiecej niz tylko XX dni GP. Punkty wbrew pozorom zbieraja
    sie same i ja osobiscie za te punkty mam wymierne i rzeczowe korzysci
    (za BP wzialem sobie torbe i plecak, ktore musialbym kupic i jestem
    ponad 100 PLN do przodu), a do tego np. tansza myjnie i inne bonusy.
    Niestety na tej karcie mam dosyc maly limit (wystarcza do codzinnego
    uzytku) i nie moge tej karty miec jako karte glowna, aczkolwiek jesli w
    styczniu Citi znowu podniesie mi limit o 50 % to wtedy bedzie juz prawie
    OK :) Pomijam fakt, ze karte ta mam dozywotnio darmowa (wiec nie musze
    robic zadnego obrotu).

    Dostajac np. MC Millenium dostalem w prezencie czapeczke Euro 2008 :)
    Przyda sie na nadchodzace mistrzostwa (jest akurat bialo-czerwona).

    W moim odczuciu KK musi oferowac cos jeszcze niz tylko mozliwosc
    placenia, dlatego tez m.in. szukam sobie nowego MasterCarda, ktory
    bedzie mial jakies "bajery". Niestety o ile kart partnerskich VISA jest
    masa, o tyle MC praktycznie nie ma (wyjatek PKO BP i Peako).

    --
    Mithos