  • 1. Data: 2009-06-07 10:08:54
    Temat: PayPal przewalutowanie
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    Na moje konto w PAYPAL przyszło 100$ z USA
    Mam podpięte konto i kartę na PayPal z BZWBK konto dolarowe
    Jak chcę wysłać dolary z konta PayPal na konto dolarowe w BZWBK to robia
    przewalutowanie na złote polskie więc na pewno Bank BZWBK przewalutuje je na
    nowo na dolary i raczej trochę tych dolarów starcę na tych dwóch
    przewalutowanich .

    Dlaczego tak sie dzieje i jak zrobic aby wysłali mi z PAYPAL dolary na konto
    BZWBK ?

    Dzięki z a info

  • 2. Data: 2009-06-07 11:32:43
    Temat: Re: PayPal przewalutowanie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "..." <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewalutowanich .
    >
    > Dlaczego tak sie dzieje i jak zrobic aby wysłali mi z PAYPAL dolary na

    nic nie zrobisz, do polski wypłacisz tylko złotówki z paypala
    jedynie w kraju gdzie są dolary wypłacisz dolary

  • 3. Data: 2009-06-07 21:41:16
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-06-07, zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    > nic nie zrobisz, do polski wypłacisz tylko złotówki z paypala
    > jedynie w kraju gdzie są dolary wypłacisz dolary

    No i jeszcze dodaj, PayPal (gdy masz konto 'zwykłe' nie dla jakiś
    sprzedawców Ebay z niemałymi obrotami) zabierze jakieś ~4-8% w/w kwoty
    już przy operacji USD->PLN. Jeśli jeszcze mniej niż 500 PLN na konto, to
    pewnie jakieś przysłowiowe '5 PLN' Ci zabiorą.

    Lepiej zostawić sobie na jakieś zakupy w USA.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 4. Data: 2009-06-07 22:48:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> napisał w
    wiadomości news:slrnh2ocvs.18s.hunter@little-witch.gdzies.tam..
    .

> [...]
    > pewnie jakieś przysłowiowe '5 PLN' Ci zabiorą.
    >
    > Lepiej zostawić sobie na jakieś zakupy w USA.

    czemu wszyscy wciąż zapominają o masspay (send a service)
    prowizja 1$