  • 1. Data: 2010-01-18 12:04:03
    Temat: PayByNet - znacie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dostałem emailing z Merlina, można zapłacić przez PayByNet (system
    opracowany przez KIR) i dostać 7% rabatu

    ww. system bazuje na poleceniu przelewu, środki przekazywane są
    bezpośrednio z konta płatnika na konto bankowe sklepu

    usługa dostępna TYLKO dla użytkowników bankowości elektronicznej w Citi
    i Nordea Banku...
    ciekawe czy inne banki również nowy (?) system mają zamiar wdrożyć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-01-18 13:17:32
    Temat: Re: PayByNet - znacie?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hj1inl$1buk$1@opal.icpnet.pl

> [...]
    > i Nordea Banku...
    > ciekawe czy inne banki również nowy (?) system mają zamiar wdrożyć?

    A czy to przypadkiem nie jest coś podobnego jak mTransfer i pochodne w
    innych bankach, tylko inaczej się nazywa i projekt stworzyła konkurencja?

  • 3. Data: 2010-01-19 03:09:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "RobertS" news:hj1inl$1buk$1@opal.icpnet.pl

    > A czy to przypadkiem nie jest coś podobnego jak mTransfer i pochodne w
    > innych bankach, tylko inaczej się nazywa i projekt stworzyła konkurencja?

    O ile KIR mozna nazwac konkurencja to model nieco podobny
    http://www.kir.com.pl/main.php?p=usluga_paybynet
    Roznica polega na tym, ze odbiorca nie musi miec rachunku w tym samym banku
    co nadawca i rachunek odbiorcy nie jest uznawany w czasie rzeczywistym. IMHO
    usluga niszowa, podobnie tak Bilix, mPay itp.

    MK