  • 1. Data: 2002-01-10 12:10:46
    Temat: Pakiet optimum?
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    Czytajac grupe widze, ze duzo osob pyta jakie konto, jaka karta, gdzie
    kredyt, itp.
    Chcialbym zaprezentowac moj pakiet optimum :)
    1. Konto w Multibanku:
    - karta VC - niestety tylko debetowa,
    - kredyt odnawialny - obecnie chyba "najlatwiejszy" i jeden z tanszych
    kredyt do otrzymania ,
    - darmowe wplaty i wyplaty z konta (podstawa marmurka),
    - darmowe przelewy przez internet,
    - darmowe wyplaty z bankomatow Euronet.
    koszt roczny 71zl / miesieczny 5,92 zl + oplata za przyznanie kredytu
    (karty VE nie bierzemy)
    2. LGnet
    - dobre oprocentowanie lokat,
    - karta EC/MC - wazna rzecz dla osob odwiedzajacych EU,
    - darmowe przelewy.
    koszt 0zl rocznie
    3. Inteligo
    - chyba najlepsza ekarta,
    - darmowe konto firmowe (o ograniczonej funkcjonalnosci, ale mi wystarcza),
    - lokata - alternatywa dla LG
    koszt 0zl + ewentualne przelewy.
    4. mBank
    - lokata - moze kiedys beda mieli najlepsze oprocentowanie...
    - darmowe przelewy,
    - darmowe wyplata z Euronetu,
    - czekam na karte charge,
    - czekam na konto firmowe,
    - ladny delfinek w porfelu:)
    koszt 0zl.

    Dla mnie jest to rozwiazanie optymalne i moim zdaniem najlepsze w kategorii
    jakosc/cena - tylko 71zl rocznie + oplata za kredyt w Multi.
    Czekam na komentarze i poprawki.

    pozdrawiam
    Andrzej Baranowski

  • 2. Data: 2002-01-10 12:14:52
    Temat: Re: Pakiet optimum?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > 1. Konto w Multibanku:
    > - darmowe wyplaty z bankomatow Euronet.

    Od kiedy Millenium ma darmowe wypłaty z Euronetów ?
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-10 12:22:34
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

    > Od kiedy Millenium ma darmowe wypłaty z Euronetów ?

    Przeczytaj jeszcze raz, chodzi o MULTIBANK a nie o Millenium ...

    --
    Holio

  • 4. Data: 2002-01-10 12:27:03
    Od: "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl>

    Grzegorz napisał(a) w wiadomości: ...

    >Od kiedy Millenium ma darmowe wypłaty z Euronetów ?
    >Grzegorz

    Dla Ciebie Multibank i Millenium to to samo?
    Przedmówca niegdzie nawet słowem nie napisał o Millenium

    Pozdrowienia
    WJ

  • 5. Data: 2002-01-10 12:40:58
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Dobra, dobra nie bijcie mnie tylko :-)
    PRZEPRASZAM za pomyłkę.
    Grzesio /chlip, chlip/

  • 6. Data: 2002-01-10 16:30:09
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Użytkownik "MTG" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcialbym zaprezentowac moj pakiet optimum :)
    > 1. Konto w Multibanku:

    > - darmowe wplaty i wyplaty z konta (podstawa marmurka),

    Pod warunkiem, ze ten marmurek masz pod nosem

    > 2. LGnet

    > - karta EC/MC - wazna rzecz dla osob odwiedzajacych EU,

    > koszt 0zl rocznie

    Za EC/MC 0zł ???? Biore dwie

    > 3. Inteligo

    > koszt 0zl + ewentualne przelewy.
    Czyli nie zero.

    Więc koszt jest trochę wyższy. A najlepsze optumum to posiadanie kont we
    wszystkich darmowych bankach internetowych + jeden BLISKI marmurek z
    darmowymi przelewami.

    MichalL

  • 7. Data: 2002-01-11 07:44:31
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 13:10:46 +0100, "MTG" <m...@h...pl> wrote:
    >Czytajac grupe widze, ze duzo osob pyta jakie konto, jaka karta, gdzie
    >kredyt, itp.
    >Chcialbym zaprezentowac moj pakiet optimum :)
    >1. Konto w Multibanku:
    najszybszy interface
    >2. LGnet
    >- karta EC/MC - wazna rzecz dla osob odwiedzajacych EU,
    >-2x/m-c darmowa wyplata z Euronetu,
    Maestro może się też przydać jak VE nie działa
    >3. Inteligo
    >koszt 0zl + ewentualne przelewy.
    mozna wydac na zakupy :-)
    >4. mBank
    najszybszy interface
    kilka bezpłatnych VE
    >koszt 0zl.
    >Dla mnie jest to rozwiazanie optymalne i moim zdaniem najlepsze w kategorii
    >jakosc/cena - tylko 71zl rocznie + oplata za kredyt w Multi.
    >Czekam na komentarze i poprawki.

    Wada tego zestawu:
    - drogie papierowe potwierdzenia przelewów.
    (dlatego mam jeszcze Lukasa)
    - uzależnienie od Euronetu
    (dlatego mam PKOBP)

    Druga uwaga:
    Podane koszty wzrosną w kolejnych latach
    albo trzeba będzie zmykać konta
    (np. kolejny guzik jest płatny).

    BAH

  • 8. Data: 2002-01-11 20:45:11
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Wada tego zestawu:
    > - drogie papierowe potwierdzenia przelewów.
    > (dlatego mam jeszcze Lukasa)

    1 złoty za papierek + wycieczka do oddziału to nie jest to co lubie
    najbardziej. Dlatego mam jeszcze konto w Raiffeisen. Tam papierowe
    potwierdzenie przelewu kosztuje 0 złotych, przelew oczywiscie tez, a
    potwierdzenie przysylaja do domu. Operacje przez telefon, ale za to 0800.

    > - uzależnienie od Euronetu
    > (dlatego mam PKOBP)

    Fortis rozwiazuje problem. Wszystkie bankomaty za darmo.

    MichalL

  • 9. Data: 2002-01-12 16:17:25
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    BAH wrote:

    > Druga uwaga:
    > Podane koszty wzrosną w kolejnych latach
    > albo trzeba będzie zmykać konta
    > (np. kolejny guzik jest płatny).

    kolejne Maestro z LG też:-(

    pzdr