    From: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PZ za telefon firmowy z konta prywatnego w mBanku
    Date: Wed, 2 Jun 2004 13:03:21 +0200

    Użytkownik blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c9k9s5$p8u$1@atlantis.news.tpi.pl

    > a gdzies ty znalazl ten zakaz - niby są jakieś takie niewygodne
    > sformulowania ze tylko moje zadluzenie z mojego rachunku moge
    > regulowac ale
    > - telefon z TPSA mam na zone a idzie PZ z mojego rachunku
    > - kablowke mamy oplacam ale tutaj zrobilismy zabieg taki ze kablowka
    > wysyla do banku moje dane i w banku sprawa jest jasna :-)

    ja też :)
    w PKO BP płacę komórkę firmy żony
    i działa

    osobno zanosiłem zgodę do banku, a osobno do wierzyciela
    problem w tym, że teraz chcę zastosować taki mechanizm w mBanku i nie wiem
    czy ktoś to już praktykował :)

    ale najwyżej będę pierwszy

    co ciekawe polkomtel robił poprzednio duże problemy, ale w końcu się udało
    :)
    teraz ten sam telefon z PKO do mBanku chcę przenieść i znowu robią problemy,
    że nazwa użytkownika się nie zgadza

    ale może będzie łatwiej, bo tym razem właściciel telefonu to FIRMA Imię
    Nazwisko , a właściciel rachunku to Imię Nazwisko

    --
    pozdrawiam
    plusz