  • 1. Data: 2002-11-25 11:36:21
    Temat: PZ w Multi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przegladam sobie historie (moj pierwszy zakup karta wirtualna ;) w
    Multi - mam rowniutenka sume (bo reszta na RO).
    W miedzyczasie piszesobie maila.
    Patrze - brak blokad nic nie ma, ok :)
    Sesja stracila waznosc - loguje sie za te piec minut - patrze...
    Ooooo jakies 24 zl z groszami zostalo _pobrane_.
    Patrze w historie - pojawilo sie PZ z Ery.
    Czyli wszystko on-line... :)

    Przy okazji - kupowalem w Onecie konto "dozywtonie" (czy raczej je
    ulepszalem) i w miejscu transakcji jest BU komunikacja Krakow - nic,
    ze to Onet?

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-25 11:51:02
    Temat: Re: PZ w Multi
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:art1vf$7jl$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Ooooo jakies 24 zl z groszami zostalo _pobrane_.
    > Patrze w historie - pojawilo sie PZ z Ery.
    [..........]

    a u mnie w SOBOTĘ zadzwoniła Pani z TPSa, że w końcu naprawili komputery i
    sprawdziła, że fakturę, którą otrzymałem 15.11 powinienem zapłacić sam, bo
    PZ, którego dyspozycję złożyłem 29.10 jeszcze nie obejmie tej faktury :)))
    dodałem taż "rozumie Pan, że niektóre rzeczy bardzo długo trzeba analizować
    i bardzo długo są wprowadzane do systemu :))))

    z innych źródeł wiem, że do PKO formularz dotarł 14 listopada (nie zgadzał
    się podpis, więc wezwano mnie abym potwierdził)

    ciekawe gdzie był formularz przez 14 dni :) - może TPSa jeszcze nie wie, że
    istnieje coś takiego jak listo priorytetowy ....
    inna teoria (wynikająca z faktu, że do mojej zgody dołączony był jakiś kwit
    z logiem Banku Handlowego) to taka, że oczywiście w całej sprawie miesza
    ręce Citi-Handlowy - a znawcy tematu wiedzą co to oznacza :)))))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-11-25 11:52:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > z logiem Banku Handlowego) to taka, że oczywiście w całej sprawie
    miesza
    > ręce Citi-Handlowy - a znawcy tematu wiedzą co to oznacza :)))))

    Ty mnie nie strasz! :)
    Teraz bede placil przez PZ pierwsza fakture w TPSA :)

  • 4. Data: 2002-11-25 21:45:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z logiem Banku Handlowego) to taka, że oczywiście w całej sprawie miesza
    > ręce Citi-Handlowy - a znawcy tematu wiedzą co to oznacza :)))))

    Wiedza :). TPSA ma od lat konto w Banku Handlowym.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-11-25 21:54:21
    Temat: Re: citibank handlowy Bank Handlowy S.A.
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Wiedza :). TPSA ma od lat konto w Banku Handlowym.

    A tak przy okazji bo wpadlo mi w rece ;) Czyli bedzie citibank handlowy Bank
    Handlowy S.A.

    Bank Handlowy w Warszawie SA wprowadza nowe logo

    Z dniem 12 listopada Bank Handlowy w Warszawie SA wprowadza nowe
    logo - wspólny znak dla bankowości komercyjnej i detalicznej.
    Sukcesywnie do końca przyszłego roku nastąpi zmiana oznakowania sieci
    ponad 160 oddziałów w całym kraju. Cała sieć oddziałów, zarówno
    korporacyjnych jak i detalicznych, będzie oznaczona jednym znakiem
    uzupełnionym o statutową nazwę Banku.
    Bank Handlowy w Warszawie SA pozostaje statutową nazwą spółki.

    "Od momentu fuzji w marcu 2001 r. działaliśmy na rynku pod dwiema
    różnymi markami dla bankowości korporacyjnej i detalicznej.
    Przez ostatni rok oczywistą stała się dla nas potrzeba ustalenia
    jednej marki dla obu części Banku, czytelnie identyfikującej naszą
    instytucję w oczach obecnych i potencjalnych Klientów. Wybraliśmy znak
    towarowy "citibank handlowy" jako wspólny dla obu obszarów działalności
    Banku" - powiedział Cezary Stypułkowski, prezes zarządu Banku Handlowego w
    Warszawie SA.

    Połączenie obu marek w pełni odzwierciedla strategię Banku, jako
    instytucji oferującej pod jednym dachem pełen wybór produktów finansowych
    zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych. Nowe logo
    podkreśla wszechstronny charakter oferty banku .

    Shirish Apte, wiceprezes zarządu banku powiedział: "Jesteśmy silnym
    lokalnym Bankiem, wzmocnionym przez fakt bycia częścią potężnej instytucji
    międzynarodowej. Mamy nadzieję, że nowy symbol stanie się znakiem
    rozpoznawczym jednego z najnowocześniejszych banków na polskim rynku"

    Szczegółowych informacji udziela:

    Iwona Ryniewicz
    rzecznik prasowy
    Banku Handlowego w Warszawie SA