eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOTRZEBNY KANTOR INTERNETOWY, KTÓRY... › Re: POTRZEBNY KANTOR INTERNETOWY, KTÓRY...
  • Data: 2018-10-24 21:56:55
    Temat: Re: POTRZEBNY KANTOR INTERNETOWY, KTÓRY...
    Od: "Piotr" <P...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Szymon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:pqqhj0$tg6$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2018-10-24 o 18:45, Piotr pisze:
    >> - nie mogę korzystać z kantoru bankowego ani na
    >> kompie ani na smartfonie ze względu na stare
    >> oprogramowanie systemowe (na obu).
    >
    > Czyżby? Kantory internetowe obsługuje się z poziomu www. Jeśli jesteś w stanie
    logować się do
    > banku, powinieneś móc korzystać z kantoru.

    Zdziwię Cię jeszcze bardziej - na kompie mogłem aktywować kantor,
    oczywiście z www, ale używać kantoru już nie mogę. Za stara przeglądarka,
    a dla podanych odpowiednich wersji IE, FF, Chrome i Safari - za stary
    system operacyjny.
    IKO na smartfonie działa, ale niektore funkcje nie działają, w tym kantor -
    z powodu Windows Phone.

    > Jest zazwyczaj bezpłatna, gdy kantor ma konta w banku A i B. Do tego bardzo szybka.
    Co to znaczy, że kantor ma konta w banku A i B?

    > Idealnie byłoby, gdybyś podał o jakie konkretnie banki Ci chodzi. Do zagranicznych
    zazwyczaj
    > operacja jest płatna, do polskich nie.
    Chodzi o banki w Polsce.

    Pzdr.
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1