eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy) › Re: POP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy)
  • Data: 2003-12-12 20:45:05
    Temat: Re: POP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy)
    Od: "corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brd46q$f97$...@a...news.tpi.pl...

    > Poprosiłem tych złodziei z PTK CENTERTEL o nie przysyłanie mi reklamowych
    > smsów na moj telefon kom.
    > Wczoraj przyslali ...

    Ja kiedyś dzwoniłem i już nie przychodzą.
    Ale miałem za to inne przeboje. Kupiłem telefon w autoryzowanym punkcie (abo
    w NIO). Co tydzień-dwa dostawałem sms o treści przybliżonej do tej "Nowa
    promocja w sieci Idea. Zapraszamy do punktu na ulicy .... ". Jak się
    wkurzyłem, to zadzwoniłem do boku, jak oni mogą wykorzystywać na własny
    użytek informacje z umowy. Ale panienka powiedziała, że numer, z którego to
    przyszło jest prywatny i nic nie może zrobić "może ktoś podszywa się pod
    salon, a numer zgadł" - miasto i adres pewnie też zgadł. Ale przestały w
    końcu przychodzić...