eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy) › Re: POP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy)
  • Data: 2003-12-16 21:34:51
    Temat: Re: POP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy)
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    news:brnpri$rrp$1@news.onet.pl...

    > A to cholera jedna... ZAWSZE przechodziło...

    Grzać to ;) Sami chcieli ... Przypieprzyłem się teraz z własnego telefonu o
    spam :

    Sms pomimo blokady reklam
    Gazetki załączane do faktury
    Nagranie na poczcie głosowej o treści "Tu twoja idea .. weź udział w
    konkursie..."

    Będę wojował z tej strony ... nie przepuścili koleżance 50 PLN pojade po
    nich z ramienia swojego telefonu ...

    Defacto stracili 2 klientów - koleżanka zmienia operatora ... może nie
    będzie lepszy .. ale "w imię zasad sk*****" (Ja też od stycznia zmieniam)
    Stracili mnie .. czyli abonamenciaka Idea Optima 360 z rach miesiącznymi nie
    mniejszymi jak 450 pln ...

    Pozdrawiam
    SP