    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKOBP znowu żle liczy RRSP ????
    Date: 15 Dec 2002 18:14:29 +0100

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > Faktycznie tak wychodzi. Moj blad w skrypcie z ktorego korzystam na wlasny
    > uzytek uzywam uproszczonego oprocentowania dla okresu odsetkowego
    > [oprocentowanie roczne/12]. Tu miedzy data data uzostepnienia kredytu a
    > pierwsza platnoscia jest 5 dni a nie 1/12 roku. Stad zawyzony wynik, ale juz
    > sobie poprawilem ;).

    > Wyjasnienie moze byc dosc proste ;). Otoz prowizje przygotowawcza bank moze
    > pobieraz w niu zlozenia wniosku o kredyt. Do czasu jego rozpatrzenia i
> [...]
    Obawiam się, że to nie jest to. W ich innych wyliczeniach
    dotyczących "normalnych" kredytów też zauważyłem duże różnice. Co więcej, jak
    już pisałem miesiąc temu, w znanej wstawce do Rzeczpospolitej z 25 września
    niejaka Pani Magda Kopcińska Specjalista Bankowy z PKOBP!!!! napisała artykuł
    mający wyjaśniać!! wyliczanie RRSP (tekst jest dostępny na stronie
    Rzeczpospolitej). Praktycznie co druga podana tam wartość RRSP jest błędna.
    Stąd moje podejrzenia, że mają zły program. Tensor1.