  • 1. Data: 2003-03-31 06:43:16
    Temat: [PKOBP] Co szybciej - przelew czy wpłata ?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Witam.

    Muszę szybko dostarczyć pieniądze na konto w PKOBP.
    Czy wpłata dokonana w innym oddziale (a nawet mieście)
    będzie od razu zaksięgowana na docelowym koncie?
    (tak jest w BZWBK). Czy może szybszy będzie przelew?

    Pytam, bo nie znam ichniego systemu, informatycznego
    zwłaszcza.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 2. Data: 2003-03-31 07:22:15
    Temat: Re: [PKOBP] Co szybciej - przelew czy wpłata ?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Muszę szybko dostarczyć pieniądze na konto w PKOBP
    (...)
    Jesli wplacisz w Oddziale, to pieniadze dotra szybko. NIE wplacaj w Agencji:
    data zaksiegowania bedzie biezaca, ale wplate "bedzie widac" za 1-2 dni.

  • 3. Data: 2003-03-31 07:26:07
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "PL" <p...@p...pl> wrote in message
> [...]
    Agencji:
    > data zaksiegowania bedzie biezaca, ale wplate "bedzie widac" za 1-2

    Dzięki wielkie za ostrzeżenie, już się przymierzałem,
    bo mam agencję pod domem :-)

  • 4. Data: 2003-03-31 07:50:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:b68qmg$5ol$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "PL" <p...@p...pl> wrote in message
    > Agencji:
    > dni.
    >
    > Dzięki wielkie za ostrzeżenie, już się przymierzałem,
    > bo mam agencję pod domem :-)

    Mozna wplacac w oddziale lub ekspozyturze i widac je na koncie szybko. W
    agencji faktycznie sa opoznienia.

    --
    Pozdrowienia
    ---