    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO wysyla płyty CD
    Date: Mon, 14 May 2018 21:05:44 +0200
    <pd7ia8$t34$1@node1.news.atman.pl>
    <5af991a9$0$624$65785112@news.neostrada.pl>

    On 5/14/2018 3:39 PM, J.F. wrote:
    > Sens mialo olbrzymi, taki, ze potem firma sie konczyla, a potem
    > pracownik chcial zaswiadczenie o zarobkach dla ZUS, nierzadko po nastu
    > latach.
    > Czy tam te papiery splesnialy, czy raczej problem byl taki, ze trafily
    > nie wiadomo gdzie, a nawet jak wiadomo - to sie jakis obcy czlowiek musi
    > doszukac.

    Spleśnialy i trafiły tam gdzie szczury je zjadły, zule podcierali tyłek
    itd itp. Ogólnie jakiś zbiór idiotów w latach 80tych nie wymusił
    archiwizacji cyfrowej i tyle. A miała by MERA zbyt wtedy na dyski, może
    byśmy coś bułgarom sprzedali a nie oni nam itd itp.

    > Hm, specjalny depozyt na oplacanie domeny ?
    > Bo bank zbankrutuje i z czego syndyk ma oplacac ?

    Może by tak ustawa że gov.pl dla instytucji takich a takich jest
    utrzymywany przez państwo? Chwilowo nam państwo nie bankrutuje.

    > Moze nie ma takiego problemu - dostales na "trwalym nosniku" i
    > przechowuj sobie jak dlugo chcesz :-)

    Moja stacja 5.25 wlasnie kilka miesiecy temu odmówiła czytania
    dyskietek. Żeby była jasnośc, kilka lat temu widziałem napęd *nie*
    czytający płyt CD, tylko DVD i bluray. Słusznie stwierdzono że po h.. to
    komu.

    > Ale trzeba umiec kwieciscie pisac, tudziesz czytac ustawy, a czasem sie
    > powolac "w potocznym rozumieniu jezyka oznacza to ..."

    Wiadomo. I powoływać biegłego żeby policzył ile to jest 2+2.