    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <pd7ia8$t34$1@node1.news.atman.pl>
    <5af991a9$0$624$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: PKO wysyla płyty CD
    Date: Mon, 14 May 2018 16:36:22 +0200

    dyskusyjnych:917098db-eb23-4b5c-8fe1-5d2acf7483ba@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 14 maja 2018 15:39:54 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >W grudniu 21017 lub w styczniu br przy okazji wizyty w ZUS miła Pani
    >mi zasugerowała ze kapitał początkowy(czy jakoś tak) powinienem
    >wyliczyć. Wysłałem więc do archiwum(ba zakład już nie istnieje)
    >wniosek o RP7(?) z lat 93-97.
    >Otrzymałem, odpowiedz że moją prośbę zrealizują z "kolejnością
    >zgłoszeń" w przybliżeniu w ostatnim kwartale 2018 roku

    Zakladajac, ze do emerytury ci sie nie spieszy, to moze nie tak znow
    istotne.
    Hm, ja taka informacje dostalem, a wydaje mi sie, ze nie wnioskowalem
    o nia.
    Skutek uboczny przejecia OFE ?

    >Teściu na emeryturę jak przechodził to z dwóch zakładów dokumentów
    >nie zlokalizował.

    Dokladnie ten problem. Za PRL ZUS w ogole nie gromadzil danych, bo
    gromadzily zaklady pracy.
    Zaklady sobie trwaly, to zawsze mozna bylo dane znalezc.
    Zreszta chyba dosc dlugo to sie liczylo z ostatnich zarobkow, czy z
    ostatnich 3 lat.

    Potem przyszly lata 90-te, wiele panstwowych zakladow zamknieto, a
    papiery z nich ... gdzies sa, tylko nikt nie wie gdzie.

    Potem sie zmieniolo - ZUS zaczal gromadzic w komputerach wszystkie
    wplaty. Ale tych wczesniejszych nie ma.

    J.