  • 11. Data: 2011-03-03 15:41:59
    Temat: Re: PKO mnie uszczesliwilo...
    Od: Antykler <t...@s...com>

    > ...kartą zbliżeniową, czy jak to się tam nazywa.
    >
    > Czy tego nie idzie jakoś wyłączyć/zepsuć?
    >
    > Średnio mi sie uśmiecha noszenie ekwiwalentu 150 zł w gotówce w
    > kieszeni z pełnym ryzykiem kradzieży/zgubienia. Po to psiamać były te
    > wszystkie karty i piny, żeby akurat to ryzyko wyeliminować.
    >
    > A pomysł może i fajny, ale kwoty zupełnie nieadekwatne. Niechby to był
    > limit 10 zł dziennie, no, 20, na gazetę, kawę, bilet tramwajowy. No
    > niech stracę, 30 zł. Ale 150???
    >
    > MJ

    Tez takowa dostalem, pamietaj ze dopuki nie uaktywnisz jej w bankomacie
    pinem nie bedzie dzialac. Stara mam wazna jeszcze 2 lata a te sobie
    powiesilem na slomianke.

  • 12. Data: 2011-03-03 16:04:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A pomysł może i fajny, ale kwoty zupełnie nieadekwatne. Niechby to był
    > limit 10 zł dziennie, no, 20, na gazetę, kawę, bilet tramwajowy. No
    > niech stracę, 30 zł. Ale 150???

    mbank ma "bezpinowy" limit ustawiony na sztywno na 50zl.
    Niby ok, ale byloby fajnie gdyby poza dzienna kwota/iloscia
    mozna bylo zmienic ten sztywny limit.

  • 13. Data: 2011-03-03 17:33:13
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > ...kartą zbliżeniową, czy jak to się tam nazywa.

    Ale problem jest globalny - wszystkie banki wprowadzają Pay-Pass.
    Dlaczego temat braku bezpieczeństwa (lub obawy o brak bezpieczeństwa)
    nie został poruszony u opowiednich instytucji.
    Chyba najodpowiedniejszą chyba będzie UOKiK - przecież śmierdzi tu
    naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów.
    Chyba że nie wiemy że konsument nie będzie odpowiadał za takie transakcje

    Darek

  • 14. Data: 2011-03-03 19:19:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr Gałka <p...@C...pl> writes:

    > Pokrowiec z takiego materiału powinien problem załatwić ;-)

    Karta w takim pokrowcu jest odporna na zgubienie/kradzież?

    MJ

  • 15. Data: 2011-03-03 19:20:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Antykler <t...@s...com> writes:

    > Tez takowa dostalem, pamietaj ze dopuki nie uaktywnisz jej w
    > bankomacie pinem nie bedzie dzialac.

    Znaczy co, mam tej karty w ogóle nie używać? Stara się skończyła.

    MJ

  • 16. Data: 2011-03-03 19:50:46
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Karta w takim pokrowcu jest odporna na zgubienie/kradzież?

    Sugerujesz, że taka bez paypassa jest odporna.
    P.G.

  • 17. Data: 2011-03-03 20:03:29
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>

    O czesc...

    napisał w wiadomości news:kjztyfkihev.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > ...kartą zbliżeniową, czy jak to się tam nazywa.
    >
    > Czy tego nie idzie jakoś wyłączyć/zepsuć?

    Mozesz zazyczyc sobie nowa, zwykla karte, a zblizeniowki nie aktywowac. Tak
    przynajmniej pani z infolinii powiedziala, mimo ze dopiero za trzecim razem
    zrozumiala, ze klientowi nie podoba sie nowoczesna karta zblizeniowa w
    technologii cyk pik.

    Jak dla mnie, wkurzajace marnotrawstwo, zwlaszcza ze potrafia przyslac toto
    np. rok przed koncem aktywnej karty... a Tobie kiedy przyslali ?

    p, zul

  • 18. Data: 2011-03-03 20:30:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr Gałka <p...@C...pl> writes:

    > Sugerujesz, że taka bez paypassa jest odporna.

    Sugeruję, że są jeszcze np. piny, których na karcie nie zapisuje.

    MJ

  • 19. Data: 2011-03-03 20:31:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "085" <z...@g...pl> writes:

    > Jak dla mnie, wkurzajace marnotrawstwo, zwlaszcza ze potrafia przyslac
    > toto np. rok przed koncem aktywnej karty... a Tobie kiedy przyslali ?

    Na 25 dni przed końcem ważności karty i (drugiej osobie) 2 dni PO
    upływie ważności karty.

    MJ

  • 20. Data: 2011-03-03 22:34:37
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > Na 25 dni przed końcem ważności karty i (drugiej osobie) 2 dni PO
    > upływie ważności karty.

    Siostrze przysłali rok, miesiąc i kilkanaście dni przed końcem walidtu ;]

    Oczywiście bez uprzedzenia, ot siurpryza...

    p, zul