  • 1. Data: 2011-03-02 22:53:37
    Temat: KK dla mnie
    Od: m...@o...pl

    Co polecicie dla mnie.

    Kredytówka z kartą dodatkową (dla żony). Wyłącznie na potrzeby drobnych zakupów
    codzinnych tesco i podobne sklepki - limit więc duży nie potrzebny max 3-5k.
    Ma być niedroga w utrzymaniu, mile widziany oczywiście cashback. Fajnie by było
    jakieś ubezpieczenie od fraudów czy użycia przy kradzieży. Spłacać będe zawsze w
    terminie. Dobre Konto w mielle prawie by było dobre gdyby to nie była debetówka ;)

    I pewnie głupie pytanie: czy są karty które mogą wygenerować polecenie zapłacy do
    spłaty z konta w innym banku ?

  • 2. Data: 2011-03-03 01:27:56
    Temat: Re: KK dla mnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@o...pl> 2...@n...onet.pl

    > jakieś ubezpieczenie od fraudów czy użycia przy kradzieży

    Ponoć od jakiejś kwoty (600 złotych?) zawsze odpowiada
    bank, także wtedy, gdy przysięga, ;) że nie odpowiada za nic.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-03-03 08:05:27
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    > zawsze w
    > terminie. Dobre Konto w mielle prawie by było dobre gdyby to nie była

    http://www.openonline.pl/kis/
    Darmowa karta kredytowa, a do tego można założyć konto z kartą debetową do
    wypłat z bankomatów.

  • 4. Data: 2011-03-03 08:52:56
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-03-02 23:53, m...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > I pewnie głupie pytanie: czy są karty które mogą wygenerować polecenie zapłacy do

    Taka opcje daje BZWBK i Citi.

    Odnosnie karty to ja mialem identyczna potrzebe jak ty - wzialem Citi
    ZTM - karte miejska (Warszawa) z dodatkowa.
    - karty dozywotnio darmowe,
    - mozna splacac poleceniem zaplaty,
    - rachunki domowe platne przelewem karty z grace periodem,
    - 10% rabatu na bilety okresowe kom miejskiej
    - 1% kazdej transakcji do wykorzystania na zwrot oplaty za kupno biletu
    - iPoda Shuffle dalo Citi w ramach promocji karty

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2011-03-03 19:37:38
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-03-03 09:52, darnok pisze:

    > Odnosnie karty to ja mialem identyczna potrzebe jak ty - wzialem Citi
    [..]
    > - mozna splacac poleceniem zaplaty,

    Jak się to polecenie zapłaty aktywuje? Właśnie szukam w serwisie
    transakcyjnym, ale chyba mnie jakaś pomroczność jasna ;) dopadła bo
    nidzie tego nie mogę znaleźć.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-03-03 20:35:46
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Jak się to polecenie zapłaty aktywuje? Właśnie szukam w serwisie
    >transakcyjnym, ale chyba mnie jakaś pomroczność jasna ;) dopadła bo nidzie
    >tego nie mogę znaleźć.

    Dzwonisz na Citi Line i mówisz o co chodzi. Przysyłają druczek, podpisujesz
    i odsyłasz. To wszystko. Działa.

  • 7. Data: 2011-03-03 20:36:11
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Mar, 23:53, m...@o...pl wrote:
    > Co polecicie dla mnie.
    >
    > Kredyt wka z kart dodatkow (dla ony). Wy cznie na potrzeby drobnych zakup w
    > codzinnych tesco i podobne sklepki - limit wi c du y nie potrzebny max 3-5k.
    > Ma by niedroga w utrzymaniu, mile widziany oczywi cie cashback.

    Polbank - cashback (od 0,5 do 0,9% zaleznie od typu karty), prosty do
    spelnienia limit bezplatnosci, fajne kursy walut, calkiem ciekawe
    ubezpieczenie Assistnace (2 zl mies).

    KIS - bez cashbacku, ma Paypassa i jest bezplatna (bez zadnych
    warunkow).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2011-03-03 21:38:08
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > I pewnie głupie pytanie: czy są karty które mogą wygenerować polecenie zapłacy
    > do
    > spłaty z konta w innym banku ?

    Jeszcze BPH, ale odradzam bo to pierwszy bank który zmusił mnie do przesłania
    sprawy do Arbitra bankowego. A poszło właśnie o spłatę karty kredytowej za
    pomoca polecenia zapłaty z innego banku.

    MichalL

  • 9. Data: 2011-03-04 19:04:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MichalL pisze:

    > Jeszcze BPH, ale odradzam bo to pierwszy bank który zmusił mnie do
    > przesłania sprawy do Arbitra bankowego. A poszło właśnie o spłatę karty
    > kredytowej za pomoca polecenia zapłaty z innego banku.

    O! A mogę poprosić o szczegóły? Bo nie wiem, czy mam się z nimi
    procesować o kilkanaście złotych... :-)

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2011-03-04 19:31:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ikrd38$etc$...@i...gazeta.pl...

    > O! A mogę poprosić o szczegóły? Bo nie wiem, czy mam się z nimi procesować
    > o kilkanaście złotych... :-)

    Ja uważam, że należy. W poniedziałek chyba w końcu się zbiorę żeby wysłać i
    opłacić wniosek do Arbitra. Ten bank obecnie kompletnie sobie nie radzi z
    niczym.