  • 1. Data: 2003-01-17 09:27:21
    Temat: PKO SA czy BPH PBK
    Od: e...@o...pl

    Mam dylemat, oboje z mężem mamy konta w różnych bankach (PKO SA i BPH PBK). Z
    jednego z nich chcemy zrezygnować. Czy ktoś może podpowiedzieć, który z tych
    banków oferuje korzystniejsze warunki? Korzystamy z nich na zasadzie: przelewy
    z miejsc pracy, wypłaty w bankomatach, płatności kartą w sklepach, debet,
    opłaty zleceń stałych. Nie możemy się zdecydować - każde z nas chce pozostać
    przy swoim - na zasadzie długoletniego przyzwyczajenia (założyliśmy niedawno
    konto w mBanku).

  • 2. Data: 2003-01-17 10:03:27
    Temat: Re: PKO SA czy BPH PBK
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    <e...@o...pl> wrote in message news:012f.00000005.3e27cc77@newsgate.onet.pl...

    Wybor, jest prosty : MultiBank :)

    Pozdrawiam Dracor.

  • 3. Data: 2003-01-17 11:21:33
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    Ja byłem długoletnio przyzwyczajony do BPH. Do dziś uważam, że mają dobry
    produkt.
    Jakiś czas temu, w sumie z ciekawości, założyłem konto w mBanku. Dzisiaj
    efekt jest taki, że
    konto w BPH jest zlikwidowane, wystarcza mi mBank (karta, przelewy, debet).
    A BPH ma
    duże koszty/minimalne oprocentowanie.

    --
    Marcin
    GG# 13349

  • 4. Data: 2003-01-17 12:30:04
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam dylemat, oboje z mężem mamy konta w różnych bankach (PKO SA i BPH
    PBK). Z
    > jednego z nich chcemy zrezygnować. Czy ktoś może

    Ja z żoną wyznajmy zasadę, że lepiej gdy każde ma swoje konto :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-01-20 11:11:48
    Od: Andrzej Godawski <A...@w...pl.|.nospam>

> [...]
    > przy swoim - na zasadzie długoletniego przyzwyczajenia (założyliśmy niedawno

    Zrezygnujcie z obu kont i załużcie sobie konto lokacyjne - eMax i zwykły
    ror - eKonto. Jedno niech jest właścicielem jednego, drugie drugiego rachunku.
    Opłaty są 0 a gwarancja z BFG skacze do 2000 EUR w 100%. Używam z żoną
    podobnego rozwiązania i sobie chwalę.

    Pozdrawiam
    Andrzej Godawski