    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO SA SZPIEGUJE ????
    Date: Wed, 13 Feb 2002 18:54:15 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > W PKO SA wdrazany jest system informatyczny który był powodem wielkiej
    afery
    > w USA kilka lat temu.
    > Jak sie okazalo system umozliwia "pewnym organizacjom :" wgląd w dane, a
    > nawet sam raportuje.
    > Z moich informacji wynika ze PKO BP takze zamierza wdrozyc ten system.!

    Pamietaj, ze nie ma takiego banku jest Pekao SA :)

    A ten system w USA dalej funkcjonuje, wiec nie wiem dlaczego u nas mialby
    nie dzialac?
    Swego czasu czytalem artykul ze w ameryca sa tak salbno zabezoieczone
    informacje, ze pewna firma wprowadzila nowa usluge - mianowicie po podaniu
    numeru kart sprawdzala gdzie deliwent podrozowal, gdzie sie zatrzymywal,
    oraz... wskazala na kochanke faceta, ktora placila mniej wieej zawsze z nim
    w tych samych miejscach.

    Dlatego tez nie przyjely sie tam roznego rodzaju portmonetki (podobne jak w
    ING karty maestro), a wieksze kwoty placi sie li tylko karta czy czekiem, bo
    na gotoweczke parza dziwnei podejrzanie...