  • Data: 2019-04-08 13:37:00
    Temat: Re: PKO BP zablokuj minus
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ac710e60-7215-4a37-b967-f7a6c527f32b@go
    oglegroups.com...
    >Nie podarunkowe (bo te działają tylko w jednej sieci sklepów), tylko
    >przedpłacone - czyli po prostu debetówki visa/mc.

    >I teoretycznie nimi też się da zrobić debet.

    Teraz, gdy rejestrowane ... to moze i banki sie debetu nie boja, maja
    umowe z "dluznikiem" :-)

    >Albo odwrotnie - jeśli tymi się nie da, to powinna być też taka
    >możliwość dla "zwykłych" debetówek.
    >Banki jednak wolą umożliwiać transakcje offline i zabezpieczać się
    >zapisem w regulaminie.

    Probowalem kiedy takim prepaidem niemal wyczerpanym zaplacic we
    wroclawskim biletomacie ... nie dal sie.

    I nie wiem - prepaidy zawsze sprawdzaja online, czy np ma ona gdzies
    zapisana pozostala kwote.

    >A tu patrz - taka zwykła debetówka ze skarbonki chodzi offline i robi
    >debet - i klient narzeka, nie potrafi docenić dowartościowania ;P
    >Chyba że było to za granicą lub na pokładzie samolotu, wtedy zdziwka
    >nie ma.
    >Piotr jest fanatykiem i chciałby mieć to zagwarantowane - tak się nie
    >da.

    Tak swoja droga - zobaczcie oplate za przekroczenie limitu na KK.
    Kiedys w PKO BP takowa byla.

    No i pytanie - karta nie pozwoli przekroczyc limitu, czy to klient ma
    sie pilnowac, bo to jednak mozliwe.

    J.