  • Data: 2002-03-21 19:34:25
    Temat: Re: PKO BP - wiarygodnosc kredytowa
    Od: "Konrad" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Użytkownik "Daniel Jablonski" <
    e tam... zwykly chwyt - bank nie jest zainteresowany do tego aby klient
    zmniejszal limit tuz przed pobraniem prowizji... a ze ma prawo w dowolnym
    momencie trwania umowy zweryfikowac aktualna zdolnosc kredytowa... wiec
    wybor jest taki: albo bierzesz dalej taki sam limit a my sie nie czepiamy,
    albo skoro chcesz zmniejszyc limit (czyli nam mniej placic) to my Ci to ciut
    uprzykrzymy...
    a tak serio - to abrdzo dziwne podejcie w oddziale...

    > kredytowcy juz tacy sa - co innego odnawialna linia kredytowa lub karta
    > kredytowa, a jak jest zmiana kwoty to dla nich jest to nowa umowa i
    > procedure trzeba zaczac od nowa.
    blad. :)) to nie jest nowa umowa, tylko aneks do istniejacej...

    > Mialem to samo przy kredytowej Visaa Gold w WBK - stwierdzilem ze moje
    > obroty nie uzasadniaja placenia za golda i poprosilem by jej nie odnawiali
    > a dali mi normalna KK VC.
    Ty tutaj zmieniales produkt - wiec faktycznie umowa byla nowa

    pozdrawiam
    konrad