  • Data: 2002-03-22 11:55:48
    Temat: Re: PKO BP - wiarygodnosc kredytowa
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > e tam... zwykly chwyt - bank nie jest zainteresowany do tego aby klient
    > zmniejszal limit tuz przed pobraniem prowizji... a ze ma prawo w dowolnym
    > momencie trwania umowy zweryfikowac aktualna zdolnosc kredytowa... wiec
    > wybor jest taki: albo bierzesz dalej taki sam limit a my sie nie czepiamy,
    > albo skoro chcesz zmniejszyc limit (czyli nam mniej placic) to my Ci to ciut
    > uprzykrzymy...
    > a tak serio - to abrdzo dziwne podejcie w oddziale...

    Wcale nie...Bank może w tym momencie rozumować w ten sposób: "zmniejsza limit,
    więc może go na taki nie stać, może coś się stało, może stracił pracę, lub
    spadły mu zarobki"...i dlatego lepiej (dla Banku) sprawdzić takiego klienta
    (odsetek niespłaconych kredytów i tak jest w Bankach duży, więc nie dziwne, że
    na zimne dmuchają).

    pozdrawiam

    Axe (Daniel Walczak)