  • Data: 2021-07-20 03:17:32
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:
    >Nie sugerowałbym się specjalnie liczbami zakażeń, nie są
    >weryfikowalne.

    Podejrzewam, ze testuja mocno. My zreszta juz tez.
    Wiec raczej ci co maja ciezsze objawy, to sa sprawdzeni i wiadomo, ze
    to covid.

    Co innego rok temu, szczegolnie u nas.

    Natomiast ci bezobjawowcy moga umknac.

    >Zgony także niespecjalnie zresztą - chyba że metodą nadwyżki ponad
    >ostatnią średnią.

    I znow - IMO, jak osoba w ciezkim stanie, to jednak trafia do
    szpitala, a tam test robia.

    >Podejrzewam że tak jest. Oraz dzięki temu, że część ludzi już to
    >przeszła.

    fala zachorowan jest jednak spora ..

    >Raczej uodpornił.

    Ale jest tu mozliwe jakies "slabe zakazenie", ktore nie rozwinie
    pelnej choroby a uodporni?
    Bo jak sie maja uodparniac przez normalne zakazenie ... no to beda i
    zgony.
    Chyba, ze sie dorobili jakis metod leczenia, i wieksza przezywalnosc
    teraz.

    >Nie wiem jak w UK, ale bardzo wątpię, by u nas zmarło tylko 75 tys.
    >Dwa razy tyle, to ew. mogę uwierzyć.
    >Według danych GUS w samym 2020 r. zmarło o ponad 80 tys. więcej niż
    >średnio w poprzednich latach. Dodaj drugie tyle w tym roku.

    Byla taka hekatomba ... ale znow - u nas raczej ciezko chorych
    testowali.
    Wiec moze to z innych przyczyn ta dodatkowa liczba, niecovidowa ...
    zamkniete szpitale, przeciazone karetki, teleporady ...

    >Ze dwa(?) miesiące temu MM(?) twierdził, że przeciwciała ma 50-55%
    >społeczeństwa.

    W listopadzie badano Pomorze, wtedy bylo 20%.

    Ale ... 50% nieodpornych to nadal duzo. Epidemia moze hulac.
    Chociaz ... tam jakies wspolczynniki reprodukcji powstaja, moze juz
    byly niskie ... a delta ponoc bardziej zarazliwa ...

    >Przeciwciała S1, jak rozumiem. Dodaj do tego tych, którzy
    >przeszli chorobę (z objawami lub bez) i nie mają obecnie przeciwciał,
    >albo mają np. N, i wyjdzie, że po prostu naprawdę duża część
    >społeczeństwa jest w praktyce odporna.

    Ale nie dzieki szczepionkom. Czy moze - nie tylko.

    Ale ... jesli tacy odporni, to skad ta 4-ta fala zachorowan w GB?
    Chyba, ze podobnie jak przy szczepieniach - przed zachorowaniem na
    mutacje chronia mniej, ale przed ciezkim przebiegiem - ciagle dobrze.

    >To jest wersja możliwa, i prawdopodobna, aczkolwiek optymistyczna.
    >Kwestia dokładnej statystyki.

    J.