  • Data: 2021-07-20 15:01:08
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 20 lipca 2021 o 14:17:20 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ale pytasz dlaczego tak w sondażach wychodzi, czy o co?

    Bardziej mnie interesuje dlaczego ludzie sa tak bierni. Gdyby tak samo bylo w latach
    80 ubieglego wieku to nadal mielibysmy komune. Chociaz, mam wrazenie, ze wlasnie ja
    mamy, w koncu prokurator stanu wojennego mowi co jest zgodne z konstytucja, a co nie,
    a największy opozycjonista w czasow komuny nie zostal internowany, bo gdzies zaspal
    :D.

    > Bo brak obowiązku szczepienia to decyzja polityczna, a nie medyczna.

    Nakazywanie i zakazywanie to tez decyzje polityczne. Nawet jak umierasz nikt na siłę
    nie robi operacji, pacjent musi wyrazic zgode jesli jest swiadom tego co sie wokol
    niego dzieje. Przez nakazy noszenia masek, zamykania punktow handlowych, zakazy
    wychodzenia z domu, wchodzenia do parkow, ogranicza sie podstawowe wolnosci
    czlowieka, co wiecej ogranicza sie to niezgodnie z Konstytucja, bo latwiej, przecież
    rozporzadzenia nie mogą być badane przez Trybunal Konstytucyjny.

    MK