  • Data: 2003-10-28 22:20:15
    Temat: Re: PKO BP: Superkonto i przelewy za granic
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote:

    > > Ano... Ale wyszedł Eurotransfer... ;))
    > Ano wlasnie chyba nie wyszedl...

    To ja już nie rozumiem... Czym się różni eurotransfer od zwykłego
    przelewu zagranicznego???

    > Czyli przelew zagraniczny waluty EUR, a nie Eurotransfer....
    > IMHO oczywiscie.

    To po jaką cholerę kazano mi zaznaczyć kwadracik "TAK" w polu opisanym
    "Eurotransfer/przelew niskiej wysokości"?

    > Gdybys pokazal palcem na papierku opisujacym Eurotransfer to pani pewnie by
    > go wykonala...

    No to już nie rozumiem... Przecież zaznaczyłem...

    --
    And now I enter again
    Even stronger, yet amazed by what I see