  • 1. Data: 2004-06-01 05:38:59
    Temat: PKO BP - Inteligo
    Od: "ADAM" <a...@a...pl>

    Witam
    Od jakiegos czasu mam konto w Inteligo. Traktuje je jako ROR dosc duze stale
    wplywy.
    Mam zamiar starac sie o kredyt hipoteczny w
    PKO BP. Czy to, ze mam konto w Inteligo ulatwi mi jakos uzyskanie kredytu,
    czy potraktuja mnie jak czlowieka z ulicy i nawet kaza dostarczyc historie
    rachunku? ... Jak to wlasciwie jest z tym bankiem "2w1" ?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-06-01 06:24:28
    Temat: Re: PKO BP - Inteligo
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    ADAM wrote:

> [...]
    > czy potraktuja mnie jak czlowieka z ulicy i nawet kaza dostarczyc historie
    > rachunku? ... Jak to wlasciwie jest z tym bankiem "2w1" ?

    Inteligo jest własnością PKO BP i jest to ten sam bank.
    Inteligo jest tylko nazwą, tak więc powinno wystarczyć.

  • 3. Data: 2004-06-01 08:43:01
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    Nie licz na to.
    Pytalem i nic z tego.
    Mam konto w Inteligo od poczatku. A 3 miechy temu zalozylem w PKO BP i nie
    uwzglednili zandej historii z Inteligo.
    Dla nich wowczas to nie mialo znaczenia.
    Moze sie teraz cos zmienilo, al watpie.
    Nie rozumiem takiego postepowania.
    No coz ...:(

    piotr