  • 1. Data: 2004-06-25 18:23:26
    Temat: PEKAO24
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    Pare slow o super usludze dostepu przez internet do konta PEKAO24
    Mam konto w mBanku i drugie konto w PEKAO (z zubrem).
    Konto w PEKAO mam tylko dlatego zebym mogl wybierac gotowke z mBanku.
    Juz nieraz myslalem o zlikwidowaniu konta w PEKAO zwlaszcza po kazdej
    wizycie w oddziale.
    Wiecznie kolejki panie ktore nigdy nie maja wplywu na nic poddenerwowani
    klienci ciagle jakies sprzeczki z obsluga.
    Ucieszylem sie ze PEKAO wprowadza usluge dostepu do konta przez internet.
    Maja nawet przelewy za darmo.
    Poszedlem do oddzialu zeby wypelnic oswiadczenie i dowedzialem sie ze
    przyszedlem za wczesnie ze u nas nie ma jeszcze tej uslugi :-(
    Poczekalem poszedlem drugi raz wystalem sie 30min wypelnilem co trzeba.
    Pani powiedziala ze mam czekac na PIN ktory przyjdzie poczta.
    Czekam tydzien i nic. Dzwonie i dowiaduje sie ze zeby dostac PIN trzeba
    zadzwonie i poprosic o to wiec prosze.
    Dostaje PIN szczesliwy probuje sie zalogowac a tu ze mam zablokowane kanaly
    i ze mam isc do oddzialu.
    Ide znowu 30min. Pani z pretensjami do mnie ze to nie mozliwe zebym mial
    zablokowane.
    Ale sprawdza i mowi ze mozliwe i ze sie chyba ktos od nich pomylil i przez
    przypadek zablokowal.
    Za mna stoi tez ktos kto chcialby dotapic zaszczytu korzystania z tej uslugi
    ale go przegonili po paru pokojach i w koncu trafil tam gdzie ja.
    Na drugi dzien mam juz korzystac z super uslugi!
    Probuje sie zalogowac a tu mowi mi ze mam zly PIN
    Dzwonie na infolinie (0801 platna) i pani sprawdza moj PIN i mowi ze mam zly
    PIN i ze to nie ich wina.
    Z jej tonu wywnioskowalem ze to moja wina i ze penie nie umiem odczytac
    czterech cyferek albo sam sobie wydrukowalem.
    I ze oczywiscie ona nic nie moze zrobic i ze musze zadzwonic drugi raz zeby
    zlecic wygenerowanie PIN oraz isc do oddzialu zeby odblokowac kanaly!!!
    I znowu stanie w kolejce!
    Czyba jednak zlikwiduje to konto.
    Najgorsze jest to ze w takich bakach nikomu na niczym nie zalezy. Panie
    pracuja tam bo maja jakies uklady i na pracy im szczegolnie nie zalezy bo i
    tak ich nikt nie ruszy. Jedyna forma protestu to likwidacje konta ale
    niestety w malych miastach nie ma za duzego wyboru bankow. W innych bankach
    marmurowych jest zreszta podobnie a z internetowych nie mozna wybrac duzej
    gotowki.

  • 2. Data: 2004-06-25 19:04:36
    Temat: Re: PEKAO24
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciek <f...@i...pl> wrote:
> [...]
    > marmurowych jest zreszta podobnie a z internetowych nie mozna wybrac duzej

    W Inteligo mozesz ustawić opcję bez żadnego limitu wypłat gotówkowych
    z bankomatu.

    Jak masz odpowiednio dużo na koncie możesz opróżnić jednego dnia jedną
    kartą wszystkie bankomaty w mieście albo i w kraju.

    Jest to chyba jedyny polski bank który ma taką opcję.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-06-25 19:09:14
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    to normalka, zona mojego znajomego czekala dwa tygodnie na przeslanie
    danych, ktore wg. pani z infolinii powinny dotrzec z jednego oddzialu do
    drugiego w 3 dni...

    jacek

  • 4. Data: 2004-06-25 21:11:50
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > Pare slow o super usludze dostepu przez internet do konta PEKAO24
    > Mam konto w mBanku i drugie konto w PEKAO (z zubrem)...

    hm.... byc moze mialem szczescie, ale aktywowalem te usluge bez ZADNYCH
    problemow, dziala i jestem zadowolony.
    przyzam, ze wczesniej nie jeden raz byla konieczna wizyta w oddziale, ale
    odkad w/w usluga dziala juz tam wiecej sie nie pokazuje.

    Kuba

  • 5. Data: 2004-06-26 08:01:45
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Maciek" <f...@i...pl> napisała:

    [ciach]
    >W innych bankach marmurowych jest zreszta podobnie a z internetowych
    >nie mozna wybrac duzej gotowki.
    Bzdura - w mBanku idziesz sobie do dowolnego oddziału jakiegoś banku i
    bierzesz ile chcesz. Kosztuje to całe 5 PLN (co przy wybieraniu _dużej_
    gotówki jest kosztem prawie zerowym)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 6. Data: 2004-06-26 12:16:42
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    > Bzdura - w mBanku idziesz sobie do dowolnego oddziału jakiegoś banku i
    > bierzesz ile chcesz. Kosztuje to całe 5 PLN (co przy wybieraniu _dużej_
    > gotówki jest kosztem prawie zerowym)
    PEKAO ma dosyc duzo oddzialów w calej Polsce.
    Jak dotad to wszedzie gdzie bylem byl bankomat a nawet czesto i oddzial. To
    jest chyba jedyny powod ze mam jeszcze tam swoje konto.
    Bankomat z ktorego moge wybierac bez prowizji kase z mBanku jest tylko jeden
    w miescie i to w takim miejscu ze mi nie odpowiada a placic ciagle prowizje
    za wybieranie kasy to chyba przesada.

  • 7. Data: 2004-06-26 12:17:32
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

> [...]
    > przyzam, ze wczesniej nie jeden raz byla konieczna wizyta w oddziale, ale
    > odkad w/w usluga dziala juz tam wiecej sie nie pokazuje.
    Moja zona tez aktywowala bez wiekszych problemow :-)

  • 8. Data: 2004-06-26 12:19:00
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

> [...]
    > kartą wszystkie bankomaty w mieście albo i w kraju.
    >
    > Jest to chyba jedyny polski bank który ma taką opcję.
    jak ktos sklonuje ci karte to wyczysci ci konto i jeszcze zrobi debet :-)
    nie wiem czy to jest takie dobre.
    Pozatym Inteligo jest drogi.

  • 9. Data: 2004-06-26 12:20:56
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Maciek wrote:

    > PEKAO ma dosyc duzo oddzialów w calej Polsce.
    > Jak dotad to wszedzie gdzie bylem byl bankomat a nawet czesto i oddzial. To
    > jest chyba jedyny powod ze mam jeszcze tam swoje konto.

    1.Myślałeś o Xelionie ? Co prawda, trzeba się "fgdzieś" pofatygować aby
    konto założyć ale później korzystasz tak samo z infreastruktury PeakoSA.
    2.PKO BP SA może mieć nawet więcej bankomatów, wtedy konto inteligo z
    kartą (0.99/mies) jest chyba tańsze niż pekao...
    KJ

  • 10. Data: 2004-06-26 12:23:01
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Pozatym Inteligo jest drogi.

    Za 1zł/mc masz dostęp do największej sieci bankomatów i oddziałów. Z debetem
    2zł/mc.