  • Data: 2002-01-05 15:10:45
    Temat: Re: [PEKAO SA] - przelewy
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a16v4k$8c7$1@news.tpi.pl...

    > O... to, to właśnie stracisz tylko odsetki za dwa dni.
    > Walczyłem o to z Pekao, ale oni mają SYSTEM i SYSTEM zawsze ma rację...
    > Głupie to takie...
    > Grzegorz

    nie żebym bronił PEKAO SA ale :

    -czy nie wszystkie banki ta robią ze przelewy po ostatniej sesji elixiru
    wychodzą w poniedziałek a księgują w piątek ?
    - a poza tym to ma zastosowanie w sytuacji w której np. odbiorcę przelewu
    interesuje data przelewu a nie data dotarcia mamony na konto np. jakiś urząd
    - i dodatkowo skoro wiedział ze przelew nie wyjdzie to czemu nie wykonać go
    wponiedzialek tez przez teleserwis ...
    - a poza tym tez nie lubię pekao sa :)))))))

    pozdrowienia
    MS