  • Data: 2004-05-05 15:07:14
    Temat: Re: PEKAO SA - internet
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c7aosa$nsa$1@korweta.task.gda.pl...
    > Ale czy na pewno to zamykają? Bo przeniesienie kont do umiejscowionych
    > oddziałów nie oznacza koniecznie zakończenia działalności banku via
    > internet. Z tego co mi zapodano w poczcie wewnętrznej, zamykają CBE, ale
    > dostępność via internet się nie zmienia. Mam rację czy błądzę?

    masz calkowita racje... ale wystarczy porownac oferte CBE - Eurokonto WWW i
    'zwyklego' PEKAO SA - Eurokonto Plus i ... pozostaje tylko placz i
    zgrzytanie zebow :/

    niby sie wiele nie roznia, bo jedno internetowe a drugie z dostepem przez
    internet... ale to jednak nie to samo ;)

    poza tym IMHO jest to jeden z lepiej zaprojektowanych i wykonanych
    interfejsow do obslugi konta z jakim sie spotkalem. Wszystko jest intuicyjne
    i nie trzeba dlugo szukac potrzebnych opcji, wszystko niemal dawalo sie
    zalatwic via poczta wewnetrzna badz przy pomocy odpowiedniego formularza.
    Poza tym jak na taka funcjonalnosc bylo stosunkowo niedrogie (6PLN/mies i
    przelewy po 0.6PLN...) mozna bylo robic przelewy z bardzo odlegla data
    przyszla.... brakowalo jednynie troche online'owosci (niby kasa byla na
    koncie zaksiegowana, ale dostep byl do niej dopiero dnia nastepnego) i paru
    pomniejszych szczegolow... ale generalnie bylem (i pewnie nie tylko ja)
    super zadowolony z tego konta...

    --
    Tomek