  • From: "alexander" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszust? A co na to bank?
    Date: Wed, 11 Sep 2002 23:56:17 +0200

    Witam!

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:3D7FB67B.9050301@nospam.irc.pl...

    > Zaraz zaraz, wysylasz poleconym, to pani w okienku to wazy i nakleja
    > znaczki, wiec nie mozesz przeplacic, chyba ze ona Cie oszuka...

    No ja to rozumiem i dla mnie jest to oczywiste, wazy list i przykleja
    odpowiednia ilosc znaczkow.
    Ale jak trafisz na "pacjenta" to wmowi Ci ze przyszedlez juz na poczte z
    przyklejonymi znaczkami (przeciez chciales okantowac) na sume wieksza niz
    rzeczywista waga listu, a Pani w okienku to toleruje bo musialaby reagowac w
    przypadku kiedy bylaby niedoplata....
    Przerobilem to wszystko, niestety, na wlasnej skorze. Dwa tygodnie uzerania
    sie z czlowiekiem, dzwonieni przez cala Polske, ale niektorzy sa
    niereformowalni.

    Wogole to zwrocilem Wam tu uwage jak latwo, o ile nie latwiej, jest oszukac
    z pozycji kupujacego.
    Np. teraz kiedy Allegro wprowadzilo bezplatne ubezpieczenie kupujacych (na
    sumy pow 50zl),
    to wylicytuj jakis przedmiot za kilka stowek, a potem zglaszasz sprawe do
    Allegro ze sprzedajacy Cie oszukal bo wyslal np. ziemniaka, a ty masz
    swiadka kolege z podworka, brata, obojetnie kogo. Allegro blokuje
    natychmiast konto sprzedajacemu, ew. wyplaci konkretna sume z ubezpieczenia
    "naciagnietemu" kupcowi i skieruje sprawe na policje.... I martw sie tu
    teraz jak udowodnic ze jestes w porzadku!

    :(

    Pozdrawiam!
    Aleksander

    Pozdrwiam!