  • From: "alexander" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszust? A co na to bank?
    Date: Wed, 11 Sep 2002 23:31:16 +0200

    Witaj!

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:3D7C5357.2040504@nospam.irc.pl...

    > Pusta koperta wazy zdecydowanie mniej niz koperta+towar. Jak wysylasz
    > poleconym, to placisz za mase przesylki. Co jest odnotowane w cenie,
    > jaka zaplaciles za znaczek.

    No wlasnie, ale na taka moja uwage "klient" stwierdzil: "przykleiles wiecej
    znaczkow, a na poczcie zwracaja uwage tylko jak jest niedoplata"
    I badz tu madry...

    > Niech napisze oswiadczenie na pismie. Znajdz swiadkow ze wysylales mu
    > zamowiony towar. Pamietaj, to on Tobie musi udowodnic ze go "oszukales".

    Jak zazadalem oswiadczenia to "rozmowa" sie zakonczyla. Moze nawet przesylek
    (ksiazka) okradziono na poczcie, wtedy rozumiem frustracje tego czlowieka,
    ale to przechodzi czasem ludzkie pojecie jak ludzie potrafia drugiej osobie
    naublizac.... :(

    Pozdrawiam!
    Aleksander