  • Data: 2006-08-03 19:11:25
    Temat: Re: Oszczędzanie w funduszach dla nowicjusza :)
    Od: "_=_" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki stosujesz algorytm? Jeśli można wiedzieć oczywiście.

    Wybóru dokonuje, tak jak to opisałem kilka postów wyżej. Dodatkowo
    sprawdzam, jaka instytucja zajmuje się obsługą danego funduszu.
    I tak: nie korzystam z usług funduszy prowadzonych przez stricte polskie
    instytucje finansowe, wolę, gdy stoi za nimi jakaś poważna, długodystansowa
    instytucja. Skarbiec - Komerz Bank, Unikorona - Union Investment, DWS - Bank
    niemiecki.

    > A po dzisiejszym spadku? Trzymasz czy realizujesz?

    Trzymam i kupuję :)

    > Na to też trzeba być przygotowanym. Ja wszyscy na około trąbią, że krach i
    > bessa to czasami trzeba się wykazać dużym samozaparciem...

    Oczywiście, wtedy zwą Cię rekin, a nie płotka i leszcze ;)

    Pozdrawiam,
    Sebastian