  • Data: 2007-01-10 17:48:07
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > I przy obu obciazeniach ta sama data transakcji (na wyciagu czy czyms
    > takim)? I jaki jest wynik reklamacji w banku - odrzucona?

    Tak, ta sama data 21 grudnia 2006 roku i ta sama kwota 18,09 złotych
    oraz ten sam market w którym płaciłem kartą. Jest to uwidocznione w
    "Historii rachunku" na internetowej stronie do której mam dostęp po
    zalogowaniu się, oczywiście zrobiłem kopie tego wszystkiego.
    Natomiast mnie najbardziej zależy na wyjaśnieniu tego wszystkiego jak
    do tego incydentu doszło, bo kwota to tylko 18 złotych. Dzwoniłem do
    konsultantów Inteligo jak równiez wysłałem z mojego konta po
    zal;gowaniu się pisemne powiadomienie o zaistniałym ibcydencie, ale
    konsultanci poza swoja arogancją i na pamięć wyuczonymi formułkami
    nic nie potrafią powiedzieć.

    > Nie pisales ze wyjasniales to w ksiegowosci marketu.

    Byłem w kantorze u kierownika, który wzywał pracowników z różnych
    pionów i ci wyjaśniali.

    Pozdrawiam
    Adam