  • 1. Data: 2014-03-07 14:02:06
    Temat: Ostatni cashback - KK Alior
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Dla przypomnienia,
    dzisiaj alior wypłacił ostatni cashback dla KK, od marca koniec
    promocji. Szkoda, bo już się zżyłem z tą kredytówka, no ale nic na siłę.
    Czas się pożegnać

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin "lolekanabolek"

  • 2. Data: 2014-03-07 16:27:26
    Temat: Re: Ostatni cashback - KK Alior
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" napisał w wiadomości grup

    Dla przypomnienia,
    dzisiaj alior wypłacił ostatni cashback dla KK, od marca koniec
    promocji. Szkoda, bo już się zżyłem z tą kredytówka, no ale nic na siłę.
    Czas się pożegnać
    ----------------------
    No niestety dla wielu osob, brak tego zwrotu spowoduje pozbycie sie karty,
    bo zyski z nieoproc. kredytu tran. bezgot sa mizerne, a trzeba wykrecic
    odpowiednie kwoty roczne, zeby karta byla darmowa, pamietac o splacie, itp.

  • 3. Data: 2014-03-08 14:49:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 07.03.2014 16:27, Krzysztof pisze:

> [...]
    > karty, bo zyski z nieoproc. kredytu tran. bezgot sa mizerne, a trzeba
    > wykrecic odpowiednie kwoty roczne, zeby karta byla darmowa, pamietac o

    No ja mam jeszcze pierwszą wersję ichniej kk z darmowymi przelewami z
    karty ale też się tak zastanawiam czy się tego po prostu nie pozbyć i
    jeden plastik z głowy mniej.

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-03-08 20:36:53
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witaj xbartx!

    W dniu 8 marca 2014 (sobota) o godzinie 20:32:30 napisano:

    > No ja mam jeszcze pierwszą wersję ichniej kk z darmowymi przelewami z
    > karty ale też się tak zastanawiam czy się tego po prostu nie pozbyć i
    > jeden plastik z głowy mniej.

    no ja miałem wersje z 1% cashbackiem, na przelewy nie zdążyłem się
    załapać ;-(( Pani w oddziale była niepocieszona, próbowała mnie
    przekonać 52 dniowym okresem grace period. Mówi, że tylko kary aliora i
    citi mają tak długi grace period. To jej powiedziałem, że na miejsce kk
    z aliora do portfela wskoczyła kk z citi, do tej pory leżała w ona w
    szufladzie. Na dodatek moja kk ciri nie wymaga rocznego obrotu ;-))

  • 5. Data: 2014-03-10 16:28:28
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 14:02:06 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
    >
    > dzisiaj alior wypłacił ostatni cashback dla KK, od marca koniec
    >
    > promocji. Szkoda, bo już się zżyłem z tą kredytówka, no ale nic na siłę.

    "Od kwietnia cashback nie będzie już naliczany"
    Ja to rozumiem tak, że odliczać można do końca marca i w kwietniu ostatnia wypłata.
    Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.

  • 6. Data: 2014-03-11 00:10:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    Ja to rozumiem tak, że odliczać można do końca marca i w kwietniu ostatnia
    wypłata. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
    casback tylko trans. rozliczone do 28-luty, jest to w regulaminie cashback,
    ale nie chce mi sie tego juz szukac