  • 1. Data: 2006-05-01 19:44:12
    Temat: Osobny numer konta dla każdego klienta
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Niektóre firmy telekomunikacyjne (m.in. OIDP TP S.A.) mają osobne numery
    kont dla każdego klienta. W ten sposób nie mają problemów z identyfikacją
    wpłat za abonament. Jakie banki udostępniają taką usługę? Ilu klientów
    trzeba mieć, żeby bank chciał o takiej usłudze rozmawiać? Z tego co wiem,
    to są firmy, które mają coś takiego przy 2-3 tys. klientów.

    P.

  • 2. Data: 2006-05-01 19:47:05
    Temat: Re: Osobny numer konta dla każdego klienta
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paszczak napisał(a):
> [...]
    > trzeba mieć, żeby bank chciał o takiej usłudze rozmawiać? Z tego co wiem,
    > to są firmy, które mają coś takiego przy 2-3 tys. klientów.

    W Inteligo mozna cos takiego miec nawet przy 2 klientach.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-05-01 19:59:22
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > W Inteligo mozna cos takiego miec nawet przy 2 klientach.

    I nie ma ograniczeń co do ilości tych dodatkowych kont?

    A da się jeszcze w Inteligo jakoś ściągać codziennie informacje o wpływach
    na te konta (xml, csv, cokolwiek), żeby je automatycznie przetwarzać?
    Najlepiej, żeby codziennie wysyłali to np. mailem.

    P.

  • 4. Data: 2006-05-01 20:02:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paszczak napisał(a):

    > I nie ma ograniczeń co do ilości tych dodatkowych kont?

    Na stronie jest napisane, ze moze byc dowolna ilosc.

    > A da się jeszcze w Inteligo jakoś ściągać codziennie informacje o wpływach
    > na te konta (xml, csv, cokolwiek), żeby je automatycznie przetwarzać?
    > Najlepiej, żeby codziennie wysyłali to np. mailem.

    A tego to nie wiem.

    Wiem, ze znajomy ma jakos siec z internetem (z 60-80 osob) i mu ludzie
    wlasnie wplacaja na poszczegolne rachunki w Inteligo (kazdy swoj numer ma).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-05-01 20:38:52
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Paszczak <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > trzeba mieć, żeby bank chciał o takiej usłudze rozmawiać? Z tego co wiem,
    > to są firmy, które mają coś takiego przy 2-3 tys. klientów.

    Niektóre spośród firm z którymi współpracuję rozważały wprowadzenie tego
    rodzaju rozwiązania i z tego co się orientuję, miało to być rozwiązanie
    raczej dla określonej grupy klientów z którymi firma ma najwyższe obroty na
    rozrachunkach, niż rozwiązanie masowe na skalę porównywalną z firmami
    telekomunikacyjnymi. W znanych mi przypadkach rozważana była współpraca z
    BRE i DB, ale o kosztach Ci nie nie mogę powiedzieć, bo ich nie znam.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 6. Data: 2006-05-01 22:54:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Opalski napisał(a):

> [...]
    > raczej dla określonej grupy klientów z którymi firma ma najwyższe obroty na
    > rozrachunkach, niż rozwiązanie masowe na skalę porównywalną z firmami

    Hę? Przecież w tym wszystkim chodzi właśnie o zarządzanie płatnościami
    *masowymi*, o czym świadczy sama nazwa usługi.

  • 7. Data: 2006-05-01 22:56:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > W Inteligo mozna cos takiego miec nawet przy 2 klientach.

    Przy niewielkiej ilości subkont ma to sens, ale do obsługi masowej
    niebardzo jest to przystosowane. :-)

  • 8. Data: 2006-05-01 23:17:55
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > Tomasz Opalski napisał(a):
    >
    > Hę? Przecież w tym wszystkim chodzi właśnie o zarządzanie płatnościami
    > *masowymi*, o czym świadczy sama nazwa usługi.

    Zależy jak zdefiniujesz masowość. Czy płatności masowe to pójście w
    ilość /kont/ i zakładanie ich każdemu śruciarzowi który raz w roku kupi kilo
    kitu, czy masowe w sensie ilości transakcji, dla kluczowego klienta, który
    robi znaczący obrót i zależy Ci aby na bieżąco księgować jego saldo - vide
    rozrachunki z supermarketami. Jak wspomniałem, nie wiem jakie są koszty
    jednostkowe takiej zabawki, ale dla firm produkcyjnych, uruchamianie tego
    rodzaju rozwiązania jest raczej uzasadnione dla węższej grupy klientów, ale
    za to tych kluczowych z dużymi obrotami i wysokimi limitami kredytu
    kupieckiego.

    Tomek

  • 9. Data: 2006-05-01 23:46:59
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Tomasz Opalski <o...@g...pl> wrote:

    > Zależy jak zdefiniujesz masowość. Czy płatności masowe to pójście w
    > ilość /kont/ i zakładanie ich każdemu śruciarzowi który raz w roku kupi kilo

    Mi akurat chodziło o firmy telekomunikacyjne - każdy płaci abonament co
    miesiąc (albo co rok).

    Spróbuję jutro popytać - przynajmniej w BRE i DB, skoro mówicie, że to mają.
    Zależy mi na banku, którego interfejs będzie faktycznie nastawiony na
    masowość (szczególnie późniejsze przesyłanie wyciągów, itp. w celu
    automatycznego przetwarzania). Bo w Inteligo niestety nie jest.

    P.

  • 10. Data: 2006-05-01 23:55:23
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Paszczak <s...@h...pl> napisał(a):

    > Mi akurat chodziło o firmy telekomunikacyjne - każdy płaci abonament co
    > miesiąc (albo co rok).

    W takim razie mogę jeszcze podpowiedzieć, że za kablówke w Aster na
    indywidualne konto płacę do BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.

    Tomek