  • 1. Data: 2006-05-01 15:20:03
    Temat: Płatność KK via sieć - dziwny wymóg sprzedawcy
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Usiłuję dokonać zakupu w sklepie internetowym w Stanach, płacąc KK.
    Robiłem to już wielokrotnie, dlatego zdziwiło mnie żądanie przesłania
    faksem lub mailem fotografii KK i odręcznego podpisu nabywcy. Nie
    powiem, żeby mi się ten wymóg bardzo spodobał :) , chociaż sprzedawca
    nie "wygląda" specjalnie podejrzanie. Co o tym sądzicie?
    Chyba jednak kupię ten towar w innym sklepie :\

    T.

  • 2. Data: 2006-05-01 16:10:01
    Temat: Re: Płatność KK via sieć - dziwny wymóg sprzedawcy
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:4456271c$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): Tomasz Nowicki napisał(a):

> [...]
    > nie "wygląda" specjalnie podejrzanie. Co o tym sądzicie?
    > Chyba jednak kupię ten towar w innym sklepie :\

    eeeee, zeby zazadal jakiegos prawa jazdy czy cos to ok. ale zeby foto kk i
    podpis? pierwszy raz sie spotykam z czyms takim i podchodzilbym do tego z
    rezerwa.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-05-01 16:26:56
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Tomasz Nowicki napisał(a):
    > Usiłuję dokonać zakupu w sklepie internetowym w Stanach, płacąc KK.
    > Robiłem to już wielokrotnie, dlatego zdziwiło mnie żądanie przesłania
    > faksem lub mailem fotografii KK i odręcznego podpisu nabywcy.

    Ja bym tego nie zrobił.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-05-01 19:11:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

    > Usiłuję dokonać zakupu w sklepie internetowym w Stanach, płacąc KK.
    > Robiłem to już wielokrotnie, dlatego zdziwiło mnie żądanie przesłania
    > faksem lub mailem fotografii KK i odręcznego podpisu nabywcy. Nie

    E tam. To jeszcze nic.
    Ja ostatnio próbując zapłacić bodajże przy pomocy platnosci24.pl, zostałem
    poproszony o podanie numeru... PESEL.
    Zrezygnowałem i nijak nie udało mi się dowiedzieć na cholerę im mój numer
    PESEL...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2006-05-02 06:52:59
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > Usiłuję dokonać zakupu w sklepie internetowym w Stanach, płacąc KK.
    > Robiłem to już wielokrotnie, dlatego zdziwiło mnie żądanie przesłania
    > faksem lub mailem fotografii KK i odręcznego podpisu nabywcy. Nie

    Wcale nie dziwny jak na stany.
    Spotkało mnie to co -najmniej 2-3 razy zwłaszcze dawniej gdy tranzakcje
    internatowe nie były popularne.

  • 6. Data: 2006-05-02 13:41:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 01 May 2006 18:26:56 +0200, Dawid Kulbicki
    <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> wrote:

    >Ja bym tego nie zrobił.

    Czemu?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Lem/

  • 7. Data: 2006-05-02 17:35:19
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Czemu?

    Przy naszej sprawnej inaczej reklamowalności transakcji kartowych wolę
    dmuchać na zimne. W tym przypadku sklep otrzymuje wszystkie dodatkowe
    dane bezpośrednio z karty t.j. wzór podpisu i kod CVC2/CVV2. Oczywiście
    transakcja zrobiona w ten sposób byłaby w pełni reklamowalna, ale mi
    szkoda czasu na bawienie się.

    --
    Dawid

  • 8. Data: 2006-05-02 20:34:01
    Od: Jarek Dabrowski <j...@g...pl>

    Tomasz Nowicki napisał(a):
> [...]
    > nie "wygląda" specjalnie podejrzanie. Co o tym sądzicie?
    > Chyba jednak kupię ten towar w innym sklepie :\

    Czy ten sklep to BHPhoto?

    Jarek

  • 9. Data: 2006-05-03 11:01:27
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Jarek Dabrowski powiada w dniu 2006-05-02 22:34:

    > Czy ten sklep to BHPhoto?
    >
    > Jarek

    Nie, jakiś inny, z elektroniką

    T.

  • 10. Data: 2006-05-04 12:30:27
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 02 May 2006 19:35:19 +0200, Dawid Kulbicki napisal/a:
    >W tym przypadku sklep otrzymuje wszystkie dodatkowe
    > dane bezpośrednio z karty t.j. wzór podpisu i kod CVC2/CVV2.
    to zależy czy chciał fotografię obu stron czy tylko przód - tylko w
    tym drugim wypadku po co mu to?

    --
    Krzysztof Lerski