    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Optzmalne świnie błądzą...
    Date: Fri, 1 Feb 2013 14:12:47 +0100

    "JaMyszka" 6...@g...co

    > Zapewne tak -- wystarczy gdzieś zadzwonić. ;)

    : Nie! Chodzi o załatwianie przez komórkę interesów bankowych.

    Oj, Myszko, Myszko... Jakoś nie słychać o podrabianych numerach...
    Oświeć nas zatem i powiedz, jak oszukiwać przez komórkę.
    [może się przyda... -- z czegoś trzeba przecież żyć...]

    > Lecz my tutaj, Myszko, nie rozmaimy o tym,
    > jak tracić kasę, ale o tym, jak ją zyskiwać. ;)

    : Masz rację! Ale na ucho cicho Ci popiskuję, że ten
    : kij ma dwa końce - Ty nie chcesz stracić, ale ktoś
    : chce zyskać.

    Już dawno ułożono opowieść o tym, jak to pewna gra może przynieść
    zysk każdemu graczowi... Gdy gracze karciani usłyszeli o takiej
    grze, założyli się (z opowiadającym) o spory szmal -- i przegrali.
    Ich zdaniem w każdej grze ktoś zyskuje a ktoś inny traci. Ten, kto
    wygrał zakład, post_awił jako przykład grę na instrumentach muzycznych. :)
    Każdy z graczy zyskał na tej grze. :)

    I ta opowieść ma swój morał, czy jak to nazwać.

    Nie zawsze tak jest, że jeśli ktoś zyskuje, to ktoś inny traci. :)
    Czasami zyskują wszyscy. Kiedy tak dzieje się? Ano wtedy, gdy
    ,,produkujemy'' coś, co jest użyteczne. Muzyka jest użyteczna,
    zatem każdy z graczy zyskał szmal na wspólnej grze. Ktoś stracił?
    Słuchacze stracili? Nie -- bo zyskali muzykę.

    Ja za muzykę kiedyś dawałem bardzo dużo. Muzyka jest jak ruchomy
    obraz, jak film. Tyle tylko, że można ten film ,,oglądać'' bez
    otwierania oczu. Muzyka prowadzi w inne światy, czasami piękne,
    zwykle niesamowite... Piękna muzyka, niczym delikatna dziewczyna
    chwyta swego słuchacza za rękę i wiedzie tam, gdzie jest po prostu
    pięknie...

    : I w ramach tego zyskania, rzuć parę podpowiedzi
    : (a wiem, że wiedzę takową posiadasz),

    Jakbym posiadał tego rodzaju wiedzę, nie byłbym pariasem :)

    : jak miłośnik bezpiecznych kwater może się wzbogacić o Twoją kasę. ;)

    : Pozdrawiam :)

    A co tam pozdrawiać -- jakaś kobieta do kopulacji mi potrzebna,
    nie pozdrowienia. Kręgosłup potrzebuje ruchu i ciepła. :)

    -=-

    Teraz muzykę z netu można mieć za free. Szkoda jednak, że obok
    wartościowej muzyki jest sporo mantr (typu: ,,buch, buch,
    buch -- pach, pach, pach'') sporo zwykłego zagłuszania ciszy,
    sporo bezmyślnego ryczenia czy wyładowywania się...

    -=-

    Wracając do zdrowia. :) Będę chyba żył. :)
    Gdybym miał pieniądze -- byłbym zdrowszy.

    To niby jest jasne jak Słońce.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'