  • Data: 2019-07-05 16:33:04
    Temat: Re: Optima
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 18lvvgpa9o96d.8ofmn4ujjilf$....@4...net

    > Czekaj czekaj ... z Optimy mozna lac tylko na jedno konto powiazane.
    > Przynajmniej u mnie, gdzie konto bylo zakladane jako oszczednosciowe.

    > To mocno ogranicza funkcjonalnosc.

    Założyłem ROR w Paribas, licząc na wisienki, których nie otrzymałem.
    (otrzymałem orzeszki, na które nie liczyłem)
    Na ten ROR leję ,,bezzwłocznie'', po czym z tego RORu leję dalej...
    Podobnie z iPKO -- leję via Inteligo, bo z iPKO przelewy kosztują,
    ale z iPKO do Inteligo są za free a z Inteligo też są za free...

    -=-

    BTW dobrego rządu -- Join the #Revolution!

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/max-kolonko-zaklada-
    nowa-partie-r-revolution/v6kl2gj

    -=-

    Mam swój plan -- częściowo skopiowany od MMK, częściowo zupełnie własny...
    Może me plany są zbieżne z planami MMK?
    W jednej kwestii **chyba** jesteśmy zgodni -- POPiS to pełna porażka
    a dotychczasowi politycy polscy są bezwartościowi jako politycy.

    MMK zapowiadał przed wielu laty tegoroczny start w polskich wyborach
    parlamentarnych -- cieszy mnie to, że MMK rozmyślił się.

    Jeśli naprawdę MMK ma ponad milion płacących mu rewolucjonistów -- miejsce
    w polskim sejmie ma zapewnione. Jeśli do tego zgarnie niezadowolonych
    i wyrzutków z różnych partii typu Kukiz czy Nowoczesna -- może nie tylko
    stanąć na podium, lecz nawet zająć na tymże podium miejsce lepsze niż
    ostatnie. Ściągając sympatyków Cejrowskiego (który być może zrezygnował
    z własnej partii a w wielu kwestiach jest zgodny z MMK) #R może zagrozić
    pozycji PiS!!!

    Przed snem liczyłem pobieżnie i uznałem rozkład #R, PiS, ~KE: 30%, 25%, 20%
    za możliwy przy ~50% frekwencji i 30 milionach uprawnionych do głosowania.
    Niestety wliczyłem oficjalne opinie Polaków -- które mogą być fałszywe)

    Przygotowałem też swe postulaty (zupełnie REWOLUCYJNE) i czekam na
    wyborcze obietnice MMK. Moje propozycje są być może ;) kontrowersyjne,
    lecz IMO mogą przypaść do gustu wszystkim z wyjątkiem złodziei, gdyż
    dają zyski i biednym (nawet tak biednym, jak ja) i bogatym...

    Gdzie źródło owych zysków? (toż z postego i Salomon nie naleje)

    - w automagii decyzyjnej
    - pomijającej masy mas urzędników w procedurach decyzyjnych
    (teraz nawet niby proste 500+ daje utrzymanie masie urzędników)
    - i unicestwiającej część cwaniactwa... (Boga nie oszukasz)
    - ogólnie w upraszczaniu procedur [niestety spadnie popyt na
    noże krojące włosy wzdłużnie na 16 części, więc wzrośnie
    bezrobocie -- ale bezrobotni nie umrą z głodu]
    - w spokoju, który ma swą cenę

    Rzecz jasna nie myślę o stworzeniu świata ,,bez kantów'', lecz jedynie
    o podążaniu w tym kierunku. BTW ww. 500+ -- dzieci dostałyby znacznie
    więcej, na dodatek świadczenie rewaloryzowałoby się samoistnie, o ile
    nie byłoby wojen itp. nieszczęść...

    -=-

    Obserwując poczynania ,,świata'', widzę, iż ucywilizowana ludzkość
    podąża właśnie q realizacji mych postulatów, zatem teraz lub później,
    ale RP też wkroczy na tę (mą lub podobną do mej) drogę... Jak widzę,
    najchętniejszymi do wprowadzania takich zmian są narody najbogatsze,
    a w tych narodach -- ludzie najbogatsi, choć na pierwszy rzut oka
    paradoksalnie właśnie ci najbogatsi mieliby stracić najwięcej...

    Z jednej strony rozwój cywilizacyjny zezwala na wzmiankowane
    posunięcia, zaś z przeciwnej strony ów postęp zmusza do
    wprowadzenia takich rozwiązań. Największym zagrożeniem IMO
    jest tutaj wojna i przesadna obłuda rzekomych dobrodziejów.

    Moje zmiany nie dotyczą bezpośrednio (pośrednio dotyczyć mogą
    wszystkiego) zmian w: Kościołach, Cerkwiach, Zborach, Meczetach,
    Synagogach itd...

    Pośrednio pozornie sytuacja tychże poprawiłaby się, gdyż zyskałyby dodatkowy szmal.
    [niestety diabeł tkwi w szczegółach -- choć duchowni mogliby zyskiwać więcej szmalu,
    straciliby część władzy za sprawą upraszczania prawa; uczciwym duchownym władzy by
    nie ubyło a pieniędzy i spokoju mogłoby przybyć, co wzmacniałoby i pozycję samych
    duchownych, i pozycję zgrupowań/wspólnot wiernych...]

    -=-

    19 czerwca br. upłynął termin mego sprzeciwienia się decyzji ZUS,
    zatem ~dziś mogę liczyć na list z konkretyzacją prewencji...
    Wkrótce zajrzę do metalowej skrzynki poczty trąbkowej...

    -=-

    Na koniec nieco troski własnej, czyli kumoterstwa politycznego:

    - wprowadzenie ujednoliconych QRkodów na wszystkich drukowanych fakturach polskich

    Takie QRkody mogłyby skutecznie uszczelnić system podatkowy i oszczędzić
    księgowych...

    -=-

    Me postulaty są okrzepnięte -- mogę bronić się w ostrzale masy pytań
    i wątpliwości, ale detali nie policzyłem. :) Na oko zalepianie dziur
    w beczce pełnej wody nie obniża poziomu wody w tejże beczce... ;)
    [chyba, że zalepiający/pracujący w pocie czoła muszą czerpać z beczki to, co
    wypocą...]

    --