  • Data: 2019-07-05 16:50:44
    Temat: Re: Optima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d1f5fa4$0$17345$6...@n...neostrad
    a.pl...
    "J.F." 18lvvgpa9o96d.8ofmn4ujjilf$....@4...net

    >Założyłem ROR w Paribas, licząc na wisienki, których nie otrzymałem.
    >(otrzymałem orzeszki, na które nie liczyłem)
    >Na ten ROR leję ,,bezzwłocznie'', po czym z tego RORu leję dalej...

    Racja.
    Jako ze wlasnie zalozylem konto w BNP, to chyba czas zmienic rachunek
    powiazany :-)

    Podobnie z iPKO -- leję via Inteligo, bo z iPKO przelewy kosztują,
    ale z iPKO do Inteligo są za free a z Inteligo też są za free...

    >-=-
    >BTW dobrego rządu -- Join the #Revolution!
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/max-kolonko-zaklada-
    nowa-partie-r-revolution/v6kl2gj
    >-=-

    >Mam swój plan -- częściowo skopiowany od MMK, częściowo zupełnie
    >własny...
    >Może me plany są zbieżne z planami MMK?
    >W jednej kwestii **chyba** jesteśmy zgodni -- POPiS to pełna porażka
    >a dotychczasowi politycy polscy są bezwartościowi jako politycy.
    >MMK zapowiadał przed wielu laty tegoroczny start w polskich wyborach
    >parlamentarnych -- cieszy mnie to, że MMK rozmyślił się.

    Imo, to powinien na senatora wystartowac. Ma szanse, a nawet jesli
    nie - to chyba partia ma juz szanse na dotacje.
    I za 4 lata ...

> [...]
    >stanąć na podium, lecz nawet zająć na tymże podium miejsce lepsze niż
    >ostatnie. Ściągając sympatyków Cejrowskiego (który być może
    >zrezygnował
    >z własnej partii a w wielu kwestiach jest zgodny z MMK) #R może
    >zagrozić
    >pozycji PiS!!!
    >Przed snem liczyłem pobieżnie i uznałem rozkład #R, PiS, ~KE: 30%,
    >25%, 20%
    >za możliwy przy ~50% frekwencji i 30 milionach uprawnionych do
    >głosowania.
    >Niestety wliczyłem oficjalne opinie Polaków -- które mogą być

    Chciejstwo przez Ciebie przemawia. Zdobedzie 5% to bedzie dobrze.
    Ale jak nie wejdzie, to glosy stracone i znow PiS na tym zyska.

    A bez ambitnej kampanii w stylu Kukiza sprzed 4 lat, to i w te 5%
    watpie.

    No i znow ciezka decyzja - przylaczyc "narodowcow" czy nie .. zawsze
    to pare % glosow, akurat tyle, ile do progow brakuje ...

    J.